Avatar billede brammi Nybegynder
06. november 2004 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Siemens sx1

heeey kloge hoveder....

jeg har en siemens sx1 og den har også kørt meget stabilt ind til nu...

når jeg går ind i beskeder siger den ....system fejl...

nogen der ved hvad jeg kan gøre...

<< bramming <<
Avatar billede haverslev Novice
06. november 2004 - 23:03 #1
Måske lidt hjælp her:
http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_15803_rArNrNrNrN_pageType%253ADescription,00.html
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
07. november 2004 - 09:26 #2
du skal nok have din software opdateret, har haft samme problem med min telefon... efter opdateringen virkede den igen... du kan aflevere telefonen i den forretning du har købt den, så kan de sende den ind for dig....
Avatar billede brammi Nybegynder
07. november 2004 - 09:28 #3
det burde ikke være nødvendigt har lige siddet på mobildebat og fløjtet lidt rundt der står jeg bare skal lave en hard reset så kører vi igen.....

meen øhh hvordan kan jeg få alle mine numre/kontakter over på komputeren
Avatar billede haverslev Novice
07. november 2004 - 09:52 #4
har du ikke fået en cd med til pc`en ?
Du nemmmeste er at overføre med USB eller bluetooth.
Her er programmet til pc:
http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_15803_rArNrNrNrN_variation%253A-5_pageType%253Adownloads_imagePos%253A0,00.html#PC%20Software%20and%20Drivers
Avatar billede brammi Nybegynder
12. november 2004 - 16:19 #5
hmm har fundet ud af det... den sku bare hard resettes men nu er alt væk .....