Avatar billede gangsta12dk Nybegynder
06. november 2004 - 18:53 Der er 1 løsning

Efter installation af service pack 2 blokeres alt pop up!!

Hej, jeg har fået et problem siden jeg installerede service pack 2 på min computer.

Når jeg trykker på start--> kør--> og f.eks skriver msconfig eller regedit så kommer siden op men lukker ned igen med det samme ligesom når et pop vindue blokeres.

Jeg har prøvet at slå pop-up funktionen fra under internet explorer, men det hjælper ikke på problemet.

Desuden brokker min hp-printersoftware sig også nu, men jeg ved ikke om det har noget med service pack 2 at gøre.
Avatar billede gangsta12dk Nybegynder
24. februar 2005 - 09:34 #1
lukker nu :(