Avatar billede fissan Nybegynder
06. november 2004 - 15:36 Der er 7 kommentarer

Tv out for langsom opdatering

Hej jeg har et problem med mit radeon 9600 pro, når jeg ser film på fjernsynet bliver billedet ikke opdateret hurtigt nok, det er som den øvereste havldel af billedet ikke kan følge med altid.... er der nogen der ved hvad det skyldes?

VH Johan
Avatar billede c-holst Novice
07. november 2004 - 06:18 #1
ved ikke hvad det kan skyldes, men vi kan da start med at sikre os, at din driver er velinstalleret.

find nyeste driver til dit grafikkort/eller den du vil bruge
www.ati.com

start op i fejlsikret tilstand F8 under opstart
Slet driveren i tilføj fjern programmer
Slet kortet i enhedshåndteringen

Har du haft noget problemer med driver/grafikkort gør du sådan inden du genstarter/installerer
læg din xp cd i drevet og indtast denne kommando i kør
sfc /scannow  husk mellemrum før /
retter/tjekker vigtige systemfiler

genstart maskinen og installer driveren.

------------------------------------------

Andre forslag du kan overveje.
luk alle baggrundsprogrammer

fuld defragmentering og scandisk http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=103/SubId=103/id=976/text=Scandisk+i+Windows+XP

få tjekket din maskine for smuds.(vender vi tilbage til)
Avatar billede guldhamster Nybegynder
07. november 2004 - 14:25 #2
har du prøvet at ændre hertz i skærmindstillinger ??
mit er der ikke store problemer med udover det er sort hvid men det er pga stikket :)
Avatar billede c-holst Novice
08. november 2004 - 06:34 #3
Avatar billede fissan Nybegynder
08. november 2004 - 18:31 #4
Jeg har fundet ud af at nå jeg sætter den til teatertilstand i instillger for klon-tilstand inde i overlay fanebladet så er billedet perfekt, ellers tak for hjælpen
Avatar billede fissan Nybegynder
08. november 2004 - 18:36 #5
hvordan giver man forresten point ud? jeg synes i skal ha for besværet
Avatar billede c-holst Novice
08. november 2004 - 19:47 #6
Det kan du gøre nu, hvor jeg har lagt et svar ind. Kan så regne ud, at du har et radeonkort.

ellers siger du bare til, det er meget sjældent det ikke lykkes at få det til at køre
Avatar billede c-holst Novice
31. januar 2005 - 21:33 #7
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten