Avatar billede kraller Nybegynder
05. november 2004 - 23:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ns fps drop

Når jeg spiller Ns, falder min fps nogen gange til der omkring 30 og springer igen efter noget tid op på 99/100 igen. Havde ikke disse problemer for noget tid siden

System:

512 ddr ram

radeon 9600 pro 128 mb

2.5 ghz athlon
Avatar billede gl.k. Nybegynder
06. november 2004 - 12:57 #1
Hejsa,

hvad er Ns ? NFSU ? ;-)

vh
Avatar billede guldhamster Nybegynder
07. november 2004 - 14:28 #2
det er natural selektion, er half life mod,,
men måske er det vertical sync,, men så burde du ikke komme over 60 fps.. lyder mere som om din comp lige skal "buffer" igen, og vil tro en formatering ville være god.. eller glo efter nyere drivere eller bare geninstallere dem

har haft samme problem i CS men kan ikk huske hvad jeg gjorde (uden at formatere)
Avatar billede kraller Nybegynder
12. oktober 2005 - 18:43 #3
skod