Avatar billede lonepeter Novice
05. november 2004 - 21:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kryptering/password på bibliotek

Hejsa...

Findes der et lille program som gør at man kan password beskytte et bibliotek på computeren?

Jeg forestiller mig et program der gør at man kun kan åbne filerne i et givent bibliotek ved indtasting af password... - Findes det eller er der en ligende løsning...

Mvh

Peter
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
05. november 2004 - 21:20 #1
Avatar billede lonepeter Novice
07. november 2004 - 01:18 #2
Hmm... - den pakker biblioteket ned i en krypteret fil, lidt ala en zip fil, det jeg leder efter er et program der kan kryptere et bibliotek uden at der skal oprettes en ny fil...
Avatar billede eha57 Nybegynder
07. november 2004 - 08:12 #3
Avatar billede lonepeter Novice
28. december 2004 - 23:24 #4
Har ikke fundet en god løsning og har droppet tanken, lukker spg.