Avatar billede hif Nybegynder
05. november 2004 - 19:50 Der er 9 kommentarer

bærbar grafik divers

har en bærbar med et Ati Radeon 9000 (MOBILITY) men kan NADA finde drivers til dem på www.ati.com - kan i finde nogen drivers til mit kort? (nej tak, IKKE Hydravision) eller hva det hedder.
Avatar billede freehelp Praktikant
05. november 2004 - 19:51 #1
Drivers skal hentes på producentens hjemmeside af laptoppen
Avatar billede freehelp Praktikant
05. november 2004 - 19:52 #2
ellers kan man hente den nyeste CATALYST driver fra http://www.ati.com

Dernæst kandu modde den med MobilityDriver
http://www.driverheaven.net/patje/
Avatar billede hif Nybegynder
05. november 2004 - 19:55 #3
catalyst virker ikke til mobility, mener jeg.
Avatar billede freehelp Praktikant
05. november 2004 - 19:59 #4
Læs hvad jeg skriver :-)

Den skal laves om til mobility. Ellers ind på producentens hjemmeside som har lavet din bærbar. Du har ikke andre muligheder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2004 - 20:19 #5
ftp://ftp.zepto.dk/Znote4200/Drivers/Win2K_XP/Video - de burde virke til dit kort også
Avatar billede freehelp Praktikant
06. november 2004 - 09:10 #6
Yep :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
29. november 2004 - 12:12 #7
Er det ikke på tide du finder udaf at give feedback her eller få lukket spørgsmålet!
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 10:52 #8
Mon ikke det snart blev tid til at få kastet lidt feedback eller en afslutning herinde!??
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:26 #9
Mon ikke snart du kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller får det her lukket ned!?