Avatar billede egeolsen Nybegynder
05. november 2004 - 17:16 Der er 10 kommentarer

svchost.exe-3530F672.pf ?

Jeg er meget forvirret, da jeg synes at læse forskellige meninger om denne fil på udenlandske fora: "svchost.exe-3530F672.pf".
Jeg har lige formatteret min computer og installeret SP2, men bør jeg være urolig for denne fil, som befinder sig i C:windows/prefetch ?
Umiddelbart har jeg ingen problemer med min computer
Avatar billede gl.k. Nybegynder
05. november 2004 - 17:58 #1
Alt i prefetch mappen kan slettes.
Fjern evt. flueben ved de startprocesser, du ikke ønsker ved opstart under start..>kør..>skriv msconfig..>menu start.

Seer ud til at være en del af en dailer (dialerX.exe måske), så hvis du ikke har modemforbindelse,er det lige meget.

Fjern evt. flueben ved de startprocesser, du ikke ønsker ved opstart under start..>kør..>skriv msconfig..>menu start og se om der allerede har sig et dialer-prg. installeret.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
05. november 2004 - 17:59 #2
Og nej - jeg stammer ikke, det var en copy/paste fejl :-D
Avatar billede egeolsen Nybegynder
05. november 2004 - 18:24 #3
> K
Jeg har ryddet ud i "MSCONFIG", og her startes kun følgende, som jeg ikke lige kan placere.

RunDll32 cmicnfg
bgswitch
taskswitch
fast
ctfmon
-Og nej, jeg har fast opkobling... Hvad er en "dailer" for øvrigt ?
Avatar billede gl.k. Nybegynder
05. november 2004 - 18:41 #4
Hejsa,

nu bliver det dig eller mig, som laver en google search omkr. de resterende startprocesser.
Jeg forslår, at det bliver dig, hehe..

Jeg kender dem desværre ikke ( jo, ctfmon måske..).

Ang. Dialer:

Havde du et modem, ville de fikse dialer-prg. lave din internet-opsætning om på denne måde, at du tror, du ringer op til fx. TDC, men det gør du ikke længere og såmænd kan det blive en ret dyr affaire. Sådan forstår jeg det i hver fald.

Og uden at kende den tekniske baggrund for det, er der ved ADSL ingen fare, da man jo "altid" er på.

Til sidst: der er lidt forvirring på nettet omkr. svchost.exe, som er okay, og scvhost.exe, som bestemt ikke er.

vh.
Avatar billede egeolsen Nybegynder
05. november 2004 - 18:46 #5
Nu har jeg læst på nettet, at visse personer anbefaler, at man sletter indholdet i "Prefetch" en gang i mellem. Hvad er dit syn på det ?
Avatar billede hcma Novice
05. november 2004 - 18:58 #6
man kan roligt slette "prefetch"
Avatar billede gratis Nybegynder
05. november 2004 - 19:04 #7
her er dine ting fra msconfig i nævnte rækkefølge
http://www.windowsstartup.com/wso/browse.php?l=18&start=175&end=200 (lidt nede af siden) (rundll32cmicnfg)
http://www.tasklist.org/task_bgswitch_exe_323.html (bgswitch)
http://www.iamnotageek.com/a/taskswitch.exe.php (taskswitch)
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/ctfmon/ (ctfmon)
"fast" kunne være "hurtigt brugerskift" (Fast User Switching Compatibility) men kan ikke sige det med sikkerhed.
Fidusen ved at tømme sin prefetch er at, få ryttet op i "gamle/temp" filer som ikke bruges mere.windows skubber selv ting ud som tiden går og du installere/bruger nye programmer.
Avatar billede egeolsen Nybegynder
05. november 2004 - 19:05 #8
Det har jeg allerede gjort. Smid et svar, og du får point :-)
Avatar billede egeolsen Nybegynder
05. november 2004 - 19:11 #9
> Kanon at få info fra dig. Takker mange gange...... Go' weekend ;o)
Avatar billede gratis Nybegynder
05. november 2004 - 19:25 #10
i lige måde :o)