Avatar billede roscoe27 Nybegynder
05. november 2004 - 16:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler ekspertudsagn

Hejsa,

Vil i kigge lidt på http://www.solutions2buy.sk/seo.html og sige mig, om designet er helt i skoven?

Jeg har lidt problemer med knapperne øverst på siden. Er det fordi billerne er for store rent kb mæssigt, at de hopper første gnag man kører over dem?

På forhånd tak

Claus
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
05. november 2004 - 16:14 #1
Ja, det er selvfølgelig et DK domæne...sorry http://www.solutions2buy.dk/seo.html
Avatar billede basementjack Nybegynder
05. november 2004 - 16:27 #2
Meget sjov illustrationer.. Og det virker okay stilrent.. Men det slår mig dog en smule kedeligt... Der mangler et wauw.. Men absolut ikke noget du skal smide væk... :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. november 2004 - 17:06 #3
Nu har jeg ikke set din side i IE, men i et par andre browsere ser de lodrette
streger i højre halvdel lidt sjove ud  -  og det behøver de vist ikke ;)
Avatar billede smolle Nybegynder
06. november 2004 - 17:51 #4
Hvad med en eller anden overskrift/logo i toppen? Man skal lige læse lidt før man finder ud af hvad det drejer sig om.
Avatar billede netstar Nybegynder
08. november 2004 - 11:00 #5
Ret ok.
Måske mere kontrast i fotoet øverst, og dine linier bliver lidt lange i 1024 og bredere browsere. Men ret ok.
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
09. september 2006 - 23:24 #6
Lukker lige for god ordens skyld