Avatar billede alsc Nybegynder
05. november 2004 - 12:19 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Lydløst tastatur

Jeg leder efter et lydløst (eller så støjfrit som muligt) tastatur til en PC. Det må gerne være trådløst, men lydeniveauet er absolut det primære.

Nogen bud?
Avatar billede alsc Nybegynder
05. november 2004 - 13:01 #2
Ja, det er jo fint, men det fortæller mig ikke om keyboardet er lydløst eller ej. Jeg havde lidt håber på brugererfaring i stedet for et link, men så har jeg misforstået konceptet ved eksperten.

My bad.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. november 2004 - 13:15 #3
ja bestemt diNovo fra Logitech, lydløsheden afhænger hvor hårdt du trykker, men mit er meget stille
Avatar billede grunker Nybegynder
05. november 2004 - 13:17 #4
Min ide var at finde det mest lydløse tastatur og det er lykkedes.
Jeg testede 28 forskellige og fant at Logitech UltraX er det mest suverene lydløse og lækre tastatur der kan skaffes og så gør det jo ikke noget at det kan fås for under 200 Kr. Layoutet er som normale tastature og tasterne er som på en bærbar alt er lækkert udført MEN det er et PS2 tastatur og man kan så få breug for en PS2 til USB converter.

Venligst jesper Malling "Grunker"

Link til edbpriser.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50512
Avatar billede alsc Nybegynder
05. november 2004 - 13:24 #5
Mange tak for svarene. Dem vil jeg lige teste. Man må jo respektere det efterforskningsarbejde du har foretaget, grunker.
Avatar billede grunker Nybegynder
05. november 2004 - 14:33 #6
Selv tak og held og lykke med ien researtch lad mig dog lige vide hvad konklusion du når til :-)

Jesper Malling "Grunker"
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. november 2004 - 15:38 #7
grunker> går man ind på din link så er prisen noget højere, men det er stadigvæk billigt.
Avatar billede alsc Nybegynder
05. november 2004 - 15:49 #8
Jeg har lige bestilt et Logitech UltraX, så nu håber jeg, at det er så godt som du siger, grunker. Ellers ved jeg hvor din hund bor :)
Avatar billede grunker Nybegynder
05. november 2004 - 16:48 #9
Pris Xfragt er da 183 Kr. så med fragt der jo ikke har noget med tastaturet som sådan at gøre, men er en normar takst for at få bragt vare til døren sååååå :-)

Nej jeg ved godt hvad du mener men taget i betragtning at et "standart" KeyTronic 2K koster Ca 3 gange så meget og lyder som to skelleter der gør det frække på et blik tag. Så er det et R.. godt køb det bliver du ikke ked af.

Min hund og jeg takke og der er altid kaffe på sååååå :-)

Jesper Malling (Grunker)
Avatar billede alsc Nybegynder
15. november 2004 - 14:18 #10
Nå ja, kan jo lige afslutte med indtrykket af keyboardet. Det er nok det lækreste keyboard jeg nogensinde har haft fingrene i. Og endnu bedre, kæresten brokker sig ikke længere over tastelyde i de sene nattetimer :)
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2004 - 14:25 #11
alsc -> jamen så tror jeg da jeg vil følge dit eksempel og også købe et ;o)
Avatar billede grunker Nybegynder
15. november 2004 - 15:06 #12
Ja det er dejligt grej :-)
Og det er nesten lydløst og så ser det s.... godt ud alt i alt Perfekt :-)

Husk at stemme på den foretning du / I har handlet med på EDB Priser
Det hjælper ALLE med af fidne det rektige sted at skaffe grejet ved

Jesper Malling (grunker)