Avatar billede dgsr Nybegynder
04. november 2004 - 22:43 Der er 9 kommentarer

Starcraft Crasher til Windows!

Nogen der kender løsningen på dette problem, sidder og spiller starcraft: broadwar, på en god xp maskine.. pludselig går den ud af spillet og indtil windows!!
Det nedern!
Nogen der kender en løsning?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
04. november 2004 - 22:47 #1
er den 100% patched?
så prøv at ændre ved kompatibilitetsindstillingerne (højreklik på filen og ... kan ik lige huske det)
Avatar billede dgsr Nybegynder
04. november 2004 - 22:57 #2
jep har hentet den nye patch!
har os prøvet at ændre kompatibilitetsindstillingerne... men der er jo ingen XP!
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
04. november 2004 - 23:06 #3
nix, den skal også ændres til fx 98
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
04. november 2004 - 23:07 #4
men det virker jo nok så ikke, hvis du har prøvet ...
så er jeg blank desværre, der kører ikke så meget starcraft her mere, så det er ikke på rygmarven
Avatar billede gl.k. Nybegynder
05. november 2004 - 01:07 #5
Hej,
er det det eneste spil, du oplever problemer med?
Hvilket grafikkort bruger du ?
Avatar billede parazited Nybegynder
05. november 2004 - 14:21 #6
Har oplevet selv samme problem med samme spil  men det begyndte først at ske efter jeg havde fået en virus
Avatar billede dgsr Nybegynder
05. november 2004 - 20:12 #7
Radeon 9500 pro... ja det er det eneste spil jeg har problem med!
Avatar billede gl.k. Nybegynder
05. november 2004 - 20:36 #8
Så skal du nok kigge her:

http://faqs.thehelper.net/starcraft.php
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. december 2004 - 01:55 #9
Fortæl evt. lige, om du fandt ud af det og afslut så evt. spørgsmålet, tak.