Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 15:44 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Ad-Aware på dansk

Hej. Jeg har hentet sprogpakken til Ad-Aware, men kan ikke få den til at virke. Jeg kan stadig kun vælge engelsk når jeg åbner Ad-Aware :-(
Håber nogle kan hjælpe mig :-)
Avatar billede peet-49 Novice
04. november 2004 - 15:47 #1
Du skal i værktøjer, er tegnet ligesom et par tandhjul.
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 15:52 #2
Hej per56. Der har jeg været inde, men der er kun engelsk som valgmulighed
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 15:54 #3
Jeg har haft den på dansk, men ved ikke hvordan ham der lagde det derind gjorde :-(
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 15:58 #4
Øhhhhh ... tandhjul?! ... ikke derinde jeg var ... gs ... og hvad gør jeg så derinde?? ... ss
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 16:01 #5
Det var da tandhjulet jeg var inde på, og så klikke på interface, men der er kun default og engelsk default
Avatar billede wickedd Juniormester
04. november 2004 - 16:03 #6
Har du smidt sprog filen ind i Lang mappen ?
Programmer > Lavasoft > Ad-Aware > Lang
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 16:08 #7
wickedd jeg fik 2 mapper da jeg åbnede sprogpakken, men der sker ikke noget når jeg åbner dem. De hedder lang og plugins
Avatar billede wickedd Juniormester
04. november 2004 - 16:12 #8
Hmmm... Jeg hentede lige denn her: http://download.lavasoft.de.edgesuite.net/public/pllangs.exe - Installerede det, og så kunne jeg vælge dansk fra Interface knappen.
Avatar billede falster Ekspert
04. november 2004 - 16:14 #9
Download pllangs.exe. Kør den, vælg de(t) sprog, som du ønsker. Ved dansk skal filen danish.awl herefter ligge i mappen ...\Ad-Aware SE Personal\Lang.

Hvis du ikke vil "rode med tandhjul" e.l., så omdøb den skrivebeskyttede fil default.awl til f.eks. olddefault.awl og danish.awl til default.awl.

Så er Ad-Aware på dansk.
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 16:16 #10
Vil jeg omgående prøve, er tilbage om lidt (med GODT nyt, håber jeg ...gs)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 16:23 #11
Jeg må være ualmindelige fatsvag, for kan ikke få det til at virke ... grrrrr
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 16:24 #12
dansk er i lang filen
Avatar billede falster Ekspert
04. november 2004 - 16:29 #13
Hvis danish.awl ligger i ...\Ad-Aware SE Personal\Lang, så er du klar. Brug enten "tandhjulsknappen" - Interface - Language file, eller min omdøbningsmetode.
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 16:36 #14
falster når jeg går ind i interface er der stadig kun engelsk. Er sikker på det kun er en lille bitte ting jeg gøre forkert, men dét hjælper jo ikke meget :-( ... gg
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 16:38 #15
sidst havde jeg en stibe så lang af forskellige sprog liggende derinde, men dét hjælper heller IKKE noget nu
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 16:48 #16
falster har du et nr jeg må ringe til? Er sikker på jeg bedre forstå det så
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 16:50 #17
Hvad mon er hurtigst . tage et kursus i engelsk eller få Ad-Aware på dansk?!? ... ggg
Avatar billede falster Ekspert
04. november 2004 - 16:55 #18
Dobbeltklik på den downloadede pllangs.exe og gør følgende

Tryk Next
Flueben i "I accept ... osv.
Tryk Next
Sørg for at Destination folder er ...\Ad-Aware SE Personal
Tryk Next
Flueben ved Danish - fjern fluebenene fra de andre
Tryk Next
Start Installation kommer frem
Tryk Next
Tryk Finish

Nu skal danish.awl ligge i ...\Ad-Aware SE Personal\Lang. Brug enten "tandhjulsknappen" - Interface - Language file, eller min omdøbningsmetode."
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 17:06 #19
falster alt det her har jeg ikke problemer med

Dobbeltklik på den downloadede pllangs.exe og gør følgende

Tryk Next
Flueben i "I accept ... osv.
Tryk Next
Sørg for at Destination folder er ...\Ad-Aware SE Personal
Tryk Next
Flueben ved Danish - fjern fluebenene fra de andre
Tryk Next
Start Installation kommer frem
Tryk Next
Tryk Finish

problemet opstår først når jeg går i language filen, der kan jeg sgutte få dansk ind. jeg er tæt på at opgive nu, jeg vænner mig vel til den er på engelsk en dag
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 17:10 #20
men på den anden side er jeg vildt stædig, ikke altid lige smart at være når det gælder en pc'er, de giver godt nok grå hår før tiden :-(  gg
Avatar billede falster Ekspert
04. november 2004 - 17:11 #21
Hvis du med "går i language filen" mener, at du åbner mappen ...\Ad-Aware SE Personal\Lang og at filen danish.awl ikke ligger der, så prøv at søge efter den i stifinder. Måske har du alligevel fået angivet en anden mappe i setup'en. Hvis du finder danish.awl et andet sted, så flyt den til mappen ...\Ad-Aware SE Personal\Lang.
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 17:13 #22
falster mener når jeg går i interface og så i language filen
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 17:23 #23
falster jeg vil ikke bruge mere af din tid nu, du er godt nok tålmodig ... gs
Nu skal jeg lige finde ud af at give dig de point, dem får du for din tålmodighed ... ss
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 17:25 #24
falster har du fået dem nu?
Avatar billede falster Ekspert
05. november 2004 - 09:37 #25
Tak for pointene, men det er nu ikke det vigtigste.

Har du i stifinder søgt efter filen danish.awl på hele din computer (vel C-drevet)?

Det drejer sig kun om, at den fil skal ligge i lang-mappen, så vil du kunne vælge den i "Inteface" - "Language File".
Avatar billede falster Ekspert
05. november 2004 - 09:39 #26
... "Interface" - "Language File" skulle det naturligvis være.
Avatar billede -just-me- Nybegynder
05. november 2004 - 19:42 #27
Hej falster. NU virker det :-) Det var smidt i en "forkert" mappe.
Tusind tak for hjælpen ... ss