Avatar billede sadelmageren Nybegynder
04. november 2004 - 13:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vise mere end 1000 linjer?

I min opsætning af MySQL, får jeg kun vist op til 1000 linjer af gangen, men har efterhånden mere end 10000 af slaksen!

Så vidt jeg ved, skal jeg i administrations interfacet skrive "limit 0,10000" og så trykke på [Ctrl]+[E], men så får jeg følgende fejl: [xxxxxxxxxx] ERROR 1064: You have an error in your SQL syntax near 'limit 0,100000' at line 1

Er der en der hurtigt kan hjælpe?
Avatar billede detox Nybegynder
04. november 2004 - 13:32 #1
Nu ved jeg ikke hvilket administrations interface du bruger, men der skal formentlig stå noget mere end: "limit 0,10000". Fx:

"select * from tabel limit 0,10000"
Avatar billede sadelmageren Nybegynder
04. november 2004 - 13:37 #2
Jeg bruger "MySQL Content Center 0.9.4-beta!
Avatar billede majkat Nybegynder
04. november 2004 - 17:42 #3
Nok nærmere "Control" Center...

Du skal sætte variablen select_limit enten på kommadolinien som du bruger, når du kører mysqlcc -- eller du skal fjerne safe_updates.

MySQL (firmaet) understøtter vist ikke længere MySQL Control Center, så det er svært at finde docs om det. Der er dog en smule at finde her: http://www.ucl.ac.uk/SLAIS/rob-miller/lectures/P033/MySQLmanual/manual_Client-Side_Scripts.html