Avatar billede filo Nybegynder
04. november 2004 - 13:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mediaplayer virker ikke

Hvis jeg feks. vil ind og se drengene fra Angora på Dr's hjemmeside, prøver min mediaplayer at connecte til media, men den vil ikke. Jeg får denne meddelelse og har tjekket at der er kontakt til nettet. Jeg har også gjort hvad der foreslås, hvis jeg trykker mere information på fejlmeldingen.
Windows Media Player cannot play the file because a network error occurred. The server might not be available. Verify that you are connected to the network and that your proxy settings are correct.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2004 - 13:30 #1
Fra deres hjælpeside:

>Du skal først og fremmest sørge for, at du har Windows Media Player 9.0 med alle de nyeste opdateringer. Hvis der stadig er problemer, så skal du tjecke at din firewall (hvis du har en) ikke opsnapper trafikken mellem os og dig. Har du stadig problemer, kan du skrive til angora@dr.dk.<
Avatar billede filo Nybegynder
04. november 2004 - 13:49 #2
Hold nu op... Det har hele tiden bare været min firewall som har bremset trafikken mellem min pc og dr. Mente ellers at jeg tidligere har kunnet se klips uden at frakoble firewall'en. Læg et svar og der er point.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2004 - 13:50 #3
Oki, godt du fik det fikset.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2004 - 20:31 #4
Tak for point.  c",)
Avatar billede roenving Novice
08. november 2004 - 13:37 #5
>>filo

Kunne du ikke kigge forbi http://www.eksperten.dk/spm/552205 ?-)