Avatar billede magic_benja Nybegynder
04. november 2004 - 13:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Koden for viderstilling til Nokia 3210

Hejsa

Jeg håber der er nogle derude der har en god hukommelse eller bare har styr på mobil-gøgl!

Jeg har ledt i lang tid efter koden til Nokia 3210, hvor man kan angive hvor mange sekunder mobilen ringer før den viderstille til telefonsvareren! Den er jo forudbestemt til 30 sek. æen jeg kan huske at jeg fandt en kode for år tilbage, hvor man skulle indtaste denne og så kunne man selv angive hvor mange sek. der skal gå!

Så jeg håber virkelig der er nogle derude der kan huske denne gamle kode til denne gamle mobil.

På forhånd mange tak.
-Benjamin
Avatar billede ibka Novice
04. november 2004 - 13:14 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2004 - 13:16 #2
Avatar billede magic_benja Nybegynder
04. november 2004 - 19:26 #3
Mange tak for hjælpen! vejmands link for hurtig og nem at overskue, men ved ikk hvorfor jeg ikke kan give dig pointene???? Kunne kun vælge ibka til at give pointene til!!!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2004 - 19:46 #4
Det er fordi jeg ikke havde afgivet et svar, det har jeg nu.

Velbekomme.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2005 - 15:57 #5
Tak for point.  c",)