Avatar billede svinehund Nybegynder
11. marts 2001 - 11:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved Brænding

Det er endnu ikke lykkedes mig at fuldføre en brænding efter jeg har installeret mit nye bundkort(ASUS P3B-F). Jeg startede med at have Harddisk på Primary porten og mit DVD drev på Secondary porten som Master og Brænder som Slave på samme port. Nu har jeg flyttet lidt rundt, efter gode råd, sådan at mit DVD drev nu sidder som slave sammen med Harddisken på Primary porten og Brænderen alene som Master på Secondary porten.
Jeg har prøvet næsten alle programmer (CDRwin, CloneCD, Nero), og jeg har ikke kunne fuldføre en brænding, hvad pokker er galt???
Før kørte jeg med et Abit BE6-II med samme indstillinger som de første jeg havde, og der kørte alt perfekt også \"OnTheFly\" Brænding selvom de to drev sad på samme port?????????????????????????????????
Avatar billede svinehund Nybegynder
11. marts 2001 - 11:41 #1
Grunden til jeg skiftede var, at jeg mit Geforce 256 grafikkort ikke kunne køre med det gamle bundkort.
Avatar billede tpopp Nybegynder
11. marts 2001 - 12:21 #2
fedt-endelig en med samme problem some mig!! mit er bare mere wird.. jeg har har cd-rom og brænder over samme kabel(har fulgt vejledning til crative 8*4*32) men den vil næsten(?) aldrig brænde fra cd til cd, hvad er der galt? den typiske besked lyder: STRØMNINGS FEJL-hva fa... betyder det? jeg er forvirret! hjælp
Avatar billede cbaek Nybegynder
11. marts 2001 - 13:58 #3
Jeg har nøjagtig samme problem.
DVD-drev som sekundær master - brænder (crative 8*4*32) som sekundær slave.

jeg brænder med Nero 5 som følger med Drevet.

Når jeg forsøger at kopiere fra DVD-drev til brænder får jeg det aldrig til at lykkes.

Brænder jeg derimod et billede fra DVD-drevet på harddisken er der ingen problemer.

Herefter kan jeg uden problemer brænde en eller flere CD\'er fra min billed-fil.

Temmelig omstændigt, men det virker.
Avatar billede tpopp Nybegynder
11. marts 2001 - 14:35 #4
der må være en lettere løning!
Avatar billede mal Nybegynder
11. marts 2001 - 16:42 #5
Ja sænk hastigheden eller køb en BURN-Proof brænder ... og smid det creative kolaps i havnen

Derudover har du geninstalleret din windows efter du har skiftet bundkort ..... endvidere hvis du kan så flyt DVD til den primære port, således at dit image drev / DVD er på den primære og din brænder er på den sekundære (hvis du bruger ATA 66/100 kabler ... tvivler jeg på at de er lange nok. Men det vil give dig en smule mere hastighed
Avatar billede svinehund Nybegynder
11. marts 2001 - 19:26 #6
Jeg har en Yamaha 8*4*24 og den har altid brændt perfekt.
Min windows er geninstalleret efter det nye bundkort blev sat i.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. marts 2001 - 11:50 #7
Jeg oplever at jeg ikke kan brænde alle mp3 filer, jeg har CeQuadrat Just Burn, som er det software der var i puteren da jeg fik den, i billedet viser den mp3 filer med et grønt OK-ikon, som kan brændes, men også nogle røde med et minustegn, som ikke kan brændes, det er ikke filer der skulle være noget i vejen med, alle spiller perfekt, skal jeg finde anden software eller er der andre forslag????
Avatar billede mal Nybegynder
19. marts 2001 - 05:11 #8
Tja.. det eneste jeg så kan komme på ... bruger du mere end 1 brændeprogram ... der er nogle af dem der ikke kan \"enes\".

Ellers så tjek for nye drivere / bios update ...
Avatar billede svinehund Nybegynder
17. oktober 2001 - 08:15 #9
Ja!!!