Avatar billede jakob_gb Nybegynder
03. november 2004 - 20:03 Der er 3 kommentarer

skifte baggrund

Hvordan skifter jeg baggrund i windows 3.1? please help me
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
03. november 2004 - 22:09 #1
det tror jeg ik du kan
Avatar billede o-zone Nybegynder
03. november 2004 - 22:30 #2
Så vidt jeg husker kan man skifte baggrunden der ligger bag hovedvinduet ... men det kan du så KUN se når hovedvinduet er minimeret, så det er ikke særlig bevendt.

Hvordan det præcis var man gjorde, det kan jeg sku ikke lige huske på siddende røv :)
- hvis det er MEGET vigtigt for dig (og du kan leve med at det kun kan ses når hovedvinduet er minimeret), så har jeg en gammel maskine med Win3.11 stående på loftet, hvor jeg burde kunne lure det ud?
Avatar billede roenving Novice
05. november 2004 - 01:00 #3
Arh, så simpelt er det ikke, for man skal kompilere billedet som en speciel fil i et Running et-eller-andet Format til åbningsbilledet, og selve baggrunden skulle der såvidt jeg husker en helt speciel twist til ...

-- som i praksis gjorde win 3.x endnu sløvere !-)