Avatar billede tillars Nybegynder
03. november 2004 - 18:54 Der er 6 kommentarer

Midlet - Ugyldigt program

Hej

Efter min sonyericsson z1010 har downloadet games.jad, eksempel under Sun Java Studio M6, siger den "Ugyldigt program" og herefter sker der ikke mere. Programmet er ikke gemt i telefonen.

mvh tillars
Avatar billede sorensen_dk Nybegynder
03. november 2004 - 22:37 #1
SE z1010 har nogle problemer med java.. der burde snart komme en opdatering som ordner det.

har selv en z1010 og det er oplagt at det er problemet
Avatar billede tillars Nybegynder
04. november 2004 - 11:19 #2
ok, tak for svaret. Jeg har dog fået et meget simpelt program til at køre på telefonen.

mvh
Avatar billede tillars Nybegynder
04. november 2004 - 12:17 #3
sorensen dk:

Jeg kunne ikke hitte ud af at acceptere dit svar og give dig 30 point... hvad gør jeg nu ??

mvh
Avatar billede sorensen_dk Nybegynder
05. november 2004 - 00:09 #4
jeg har kun lagt en kommentar og jeg synes du selv skal beholde de points.. jeg har jo ikke hjulpet dig med dig problem, blot forklaret en sandsynlig grund :)
Avatar billede tillars Nybegynder
05. november 2004 - 19:29 #5
-
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
05. november 2004 - 20:10 #6
Nu ved jeg ikke hvilken version af Java din telefon har. Men har du udviklet eller compilet dit program i J2ME version 2 og telefonen kun understøtter version 1, vil du få den omtalte fejl.