Avatar billede sorbis Nybegynder
11. marts 2001 - 10:23 Der er 6 kommentarer

Meta-crawler lige på som metacrawler.com

Hej hvordan laver jeg en meta-crawler lige som på http://metacrawler.com , jeg har lavet en almindelig søgemaskine og nu vil jeg gerne have en meta-crawler hjælp!
Avatar billede sorbis Nybegynder
12. marts 2001 - 17:07 #2
ok men hvordan laver man så laver man så det
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. marts 2001 - 22:11 #3
sorbis> Du kan skrive metacrawlers adressen i en Netscape browser, og derefter gå ind i cache og åbne dokumenterne. På den måde kan du undersøge opbygningen af filerne.

/per
Avatar billede sorbis Nybegynder
13. marts 2001 - 12:48 #4
Til Per!

Kan du ikke gøre det for os, og få det til at virke, og sende filerne til os?
Så for du alle pointene(227)!
Hilsen Sorbis
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. marts 2001 - 13:32 #5
Til sorbis,

Jeg laver ikke program arbejde her på siden, men vejleder kun mindre program rettelser mv.

Men der er mange freelancere her på eksperten, og de tager allesammen penge for arbejdet.

/per
Avatar billede tommy_carstensen Nybegynder
19. august 2004 - 20:56 #6
Husk at lukke dit spørgsmål!