Avatar billede sneumann Novice
03. november 2004 - 17:31 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Oprettelse af afstemning i FrontPage

Jeg vil høre om nogen her kan hjælpe mig?

Jeg vil gerne ha´ lavet en afstemning i FrontPage 2003. Den skal være sikret på den måde, at man ikke kan stemme flere gange, der må gerne komme en besked op, hvis man prøver at stemme flere gange.
Nederst i afstemningen skal der stå, hvor mange som har stemt det skal også hvor mange % de forskellige ting har fået.

Håber nogen kan hjælpe mig, og give mig en kode som jeg bare skal kopiere ind, og rette punkterne til som skal stemmes om.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede zeni Nybegynder
16. februar 2005 - 21:46 #1
Du kan ikke lave en afstemning i Frontpage..
Ihvertfald ikke i ren html. Der skal du igang med noget php eller asp programering..
Avatar billede sneumann Novice
18. februar 2005 - 16:41 #2
OK. Kan du evt. lave et eks.til mig i asp?
Avatar billede sneumann Novice
21. september 2005 - 17:34 #3
Dette spørgsmål lukkes nu.