Avatar billede zijco Nybegynder
03. november 2004 - 16:00 Der er 3 kommentarer

to grafikkort

Hej drenge, jeg har lige i sidste uge betalt og bestilt et grafikkort som hedder:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98587

men nu siger forretningen jeg har bestilt det hos at de ikke har det på lager før om 14 dage..

så de tilbyder mig det her kort istedet:

http://www.shag.dk/category.141.article.2519

til den pris jeg startede med at give, sevlf.. så jeg skal ikke betale mere...

men hvad siger i skal jeg sige ja til det kort der eller er det ikke bedre end det andet??

MVH ZijCo....
Avatar billede kipolaks Nybegynder
03. november 2004 - 16:10 #1
jeg ville vente.. asus laver nogle gode nVidia kort og chaintech er kendt som et billig mærke.. kan ikke lige umiddelbart se de store forskelle men jeg vil nu alligevel påstå at du bliver mere glad for et asus kort.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
03. november 2004 - 18:23 #2
Du skal lige undersøge softwarepakken af de 2 forsk. kort. Måske finder du noget for dig værdifuld.

Men ellers vil helt klart sige ja-tak til det.

Kortet har en bedre køleenhed (larmer nok mindre) pga., at den kommer allerede 10% overclocket fra fabrik.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. december 2004 - 01:57 #3
Fortæl evt. lige, om du fandt ud af det og afslut så evt. spørgsmålet, tak.