Avatar billede egeolsen Nybegynder
03. november 2004 - 15:18 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

USB version ?

Gennem computerinfo-programmet "Everest" står der under USB følgende:

"Ydre Enheder
Printer Canon PIXMA iP4000
Printer FinePrint
USB1 Kontroller ALi M5237 USB Open Host Controller
USB1 Kontroller SiS 7001 PCI-USB Open Host Controller
USB2 Kontroller ALi M5273 USB 2.0 Host Controller
USB2 Kontroller SiS 7002 USB 2.0 Enhanced Host Controller
USB Enhed Understøttelse af USB-udskrivning"

Kan nogen fortælle mig, om det er USB 1.1 eller 2.0 jeg har. Skulle være 2.0, men jeg synes ikke jeg kan finde oplysningerne
Avatar billede overchord Nybegynder
03. november 2004 - 15:20 #1
Ser da ud til at vaere 2.0 eftersom du har USB2.0 Host controller i 2. og 3. nederste linje.
Avatar billede speedytech Nybegynder
03. november 2004 - 15:41 #2
Jeg syntes også at det ser ud til at du har USB 2.0

Du kan også finde ud af det, ved at sætte en USB 2 enhed til computeren, så vil winxp fortælle dig hvis du kun udnytter USB 1.0 eller 1.1 og hvis den ikke siger noget er det fordi at du bruge USB 2.0..
Det kan godt være at du skal afprøve det i alle dine porte, da der godt kan være installeret USB 1.1 samt USB 2.0
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2004 - 16:17 #3
Ordet "Enhanced" betyder, at du har USB 2. Prøv at kigge på linket herunder:

http://www.microsoft.com/whdc/system/bus/usb/USBFAQ_intro.mspx
Avatar billede egeolsen Nybegynder
05. november 2004 - 17:17 #4
> milter. Smid et svar, så accepterer jeg svaret...
Avatar billede milter Ekspert
05. november 2004 - 21:14 #5
overchord og speedytech fortjener også point, synes jeg, så hvis det er OK med dig, kan vi dele point.
Avatar billede speedytech Nybegynder
05. november 2004 - 21:46 #6
svar :-)
Avatar billede milter Ekspert
05. november 2004 - 22:14 #7
:)