Avatar billede jonasbm Nybegynder
03. november 2004 - 14:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvad syntes du om min side

jeg vil gerne have nogle kommentar til min side...

http://www.d-zign.dk

siden er udarbejdelse!!!!
Avatar billede filename Nybegynder
03. november 2004 - 14:56 #1
Super nice, dejlige farver!
Måske ikke så meget indhold.

Skrifttypen du bruger i siderne er ikke for god, det er det eneste jeg ville sige ellers. KEEP UP THE GOOD JOB!
Avatar billede jpvj Nybegynder
03. november 2004 - 14:59 #2
Hmmm...

Efter min mening alt for popsmart og samtidig kedelig.

Jeg er r..irriterende at vente på at en side åbner, bare fordi ham (M/K) der har skrevet siden liiiige skal vise noget "lir". Det bliver man meget hurtigt træt af.

Farverne er meget anonyme og teksten står lidt fnidret på min 19" TFT skærm...

Ikke en side jeg ville følge repræsenterede et seriøst web firma...
Den viser efter min mening en evnte til at lave en flash løsning, men på et lavt grafisk niveau.

Jeg udtaler mig ikke som grafiker, men som erhverskunde...
Avatar billede overchord Nybegynder
03. november 2004 - 15:22 #3
Flot side som saadan - kan ikke saette finger paa designet - men jeg maa indroemme at jeg bliver traet af alle de smaa load sider og fadings der sker hver gang man skifter side. Ville blot hellere have et hurtigt statisk skift naar man er inde ved hovedinformationen paa siden.
Avatar billede medievil Nybegynder
03. november 2004 - 20:19 #4
Jeg er ikke grafiker men tæt på ;D jeg vil lige kommentere lidt omkring din side, farver virker meget godt, neutralt, men dog kedeligt i længden da der er alt for meget blanding med hvidt der får det til at se kedeligt ud, dine billeder rundt omkring er meget gode, men alt for dårlig kvalitet, de er blevet pixeleret ! Nogle af tingene på siden går for hurtigt, hvis man fx. skifter side kan man næsten ikke engang nå og se logoet.

Ang. logoet så er det en meget god ide, jeg vil dog sige at spejlbilledet ikke ser realistisk ud.
Avatar billede skooter Nybegynder
04. november 2004 - 12:15 #5
Som sagt for meget ventetid. Måske man også skulle spare lidt på alle de streger. Den grå linje under menuen virker overflødig - men den kan der måske arbejdes med. For mange forskellige skriftstørrelser. Teksten under kontakt ved billedet næsten ikke til at læse.
Baggrundsbilledet på de enkelte sider bør måske være samme stil hvis ikke samme billede. Der lige som ingen sammenhæng mellem de forskellige sider.
Siden virker en lille smule tung i højre side pga de tog bokse nederst - lidt mere ligevægt ville være godt.

Men ellers rigtig godt design. Flotte farver. Og lækkert med noget flash det må jo bare ikke blive til irritation.
Avatar billede netstar Nybegynder
08. november 2004 - 11:08 #6
Smart. Nok lidt for smart, og lidt for lidt info - efter min smag.
Som grafiker ved du at der skal kontraster til - brug det mere bevist, så er den der.
Avatar billede danieldd Nybegynder
09. november 2004 - 16:18 #7
Tjo.. syntes ikke jeg kan finde noget design der er lige så fedt, kan godt lide alle de farver og al den flash

Den skal nok blive ret fed ! :D