Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
11. marts 2001 - 09:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Begynder

Hello

Jeg er helt ny i flash og nu har jeg endelig lavet en lille flash film, og saa taenkte jeg om det overhovedet var svart det jeg har lavet!! Saa nu vil jeg hoere folks mening om den i skal ikke tage den ud fra platheden i den men bare som overall.

Tak paa forhaand
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. marts 2001 - 09:04 #1
jamen så fortæl blot hvor den kan ses??
Ikke at jeg er flasher og dermed ved noget om det, men for de andres skyld :O)

Men tager da en titter alligevel
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
11. marts 2001 - 09:09 #2
doh for satan hvor er jeg dog dum :)

http://www.eliaspaaskitur.subnet.dk/Movie2.html
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
11. marts 2001 - 09:13 #3
i skal ikke tage jer af url\'en :p
Avatar billede ditlev Juniormester
11. marts 2001 - 11:25 #4
Uden at kommentere indholdet i din film, vil jeg mene, at du har fat i det basale i Flash.

Du kan lave animationer og knapper, der reagere på brugerinput.

Når man mestre dette, er der uanede muligheder for at komme vidre, enten ved hjælp af Eksperten eller de talrige tutorials der findes på nettet. (Eller købe en bog om Flash).

Kan dit tastatut iøvrigt ikke lave æøå?

Held og lykke med projektet.

/Ditlev
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 12:27 #5
Jeg giver Ditlev ret her. Det ser ud til at du har sårn rimeligt godt fat i de basale ting. Jeg sad faktisk og morede mig lidt over indholdet anyway...
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
11. marts 2001 - 13:29 #6
Mange tak for de positive svag selv om noget negativt kan man jo ogsaa altid bruge.

Ja jeg kan ikke lave ae oe aa :)

Dines
Avatar billede ditlev Juniormester
11. marts 2001 - 13:48 #7
Hej igen Dines.

Du spørger om det du har lavet er svært at lave? Tja. for en begynder er det svært at lave den første Flash film, og det du har lavet kan du helt sikkert dupere mange med.

For folk der har arbejdet med Flash igennem længere tid, er det ikke svært at lave animationer, motion-tween etc. Men man må give dig, at du har stor opfindsomhed mht. anvendelse af animationerne. Du bruger enkle midler, og opnår faktisk et ret godt resultat. Med lidt promotion kunne din side faktisk gå hen og blive kult :-)

Lidt kritik: Dine animationer hakker lidt, hvilket du kunne afhjælpe ved at sætte framerate op og lave motion-tween\' længere.

/Ditlev
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
11. marts 2001 - 13:59 #8
mange tak for di gode indlaeg og i fortjen begge lidt men ditlev var nu den bedste af jer 2 saa han faar 20 og nikolajdu faar 10.

Dines
Avatar billede dines_poulsen Nybegynder
11. marts 2001 - 14:02 #9
doh jeg kan ikke finde ud af at give til jer begge saa nikolajdu det maa blive en anden gang.

Dines
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. marts 2001 - 14:17 #10
Dines grunden til at du ikke kunne give mig point var at jeg ikke havde svaret, men kun kommenteret. Jeg snakkede jo bare ditlev efter munden og skrev så at jeg fandt indholdet underholdende. Derfor ingen svar kun en kommentar.

http://www.fotx.net/nikolajdu