Avatar billede runemaxx Nybegynder
03. november 2004 - 13:43 Der er 2 kommentarer

morph targets!

hvis jeg addér en morph target modifier til en editable spline som jeg har kopiret 2 af, hvor jeg på den spline som ikke har modifieren,har lavet den om til den ligner et omvendt c hvor jeg nu så kan bruge den som et morph target...Hvis jeg så nu vil have mit target til at bukke den anden vej, har jeg spejlvendt-kopiret min spline så der nu er 2 morph targets og så loaded den ind i morph modifieren men stadig bukker den samme vej som mit omvendte c selvom den vender den anden vej!! hvordan kan det være???
Avatar billede amigafreak Nybegynder
22. februar 2005 - 15:21 #1
det KAN være fordi den ikke ved hvilken vel den skal "svinge" ved at du kun spejlvender, når du har lavet kopien skal du "move" vertexerne påplads og se om det så ik virker... mugligvis skal du have et midterpunkt hvor den er lodret, hvor din morf slider er i midten.... knæk og bræk
Avatar billede amigafreak Nybegynder
09. marts 2005 - 22:33 #2
virkede det ?