Avatar billede aagaard Nybegynder
03. november 2004 - 11:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges

Er igang med at lave en side med babes, sjove billeder, film, spil og så videre...

Søger så en programmør, der vil kunne lave admin login, hvor man kender de forskellige menuer.

Hvis i har spørgsmål, må i hellere end gerne stille dem.

Er villig til at betale for det, hvis du ikke vil være en del af siden. Eller vil gøre os en tjeneste :)
Avatar billede anders_lun Nybegynder
03. november 2004 - 11:44 #1
Er ikke den store programmør når vi taler php, asp og html...

Men Når du siger spil?
Hvad mener du præsict vil gerne lave spil for jer og uploade mine spil hos jeg hvis det var intresseret? :)
Avatar billede fatass Nybegynder
03. november 2004 - 11:48 #2
Kan du komme med en nærmere beskrivelse af, hvad denne admindel skal kunne, samt hvad du forventer at det vil give?
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. november 2004 - 13:54 #3
Fik ikke rigtig lige skrevet hvilket programmerings sprog, det skal kodes i. Men det er PHP.
Database er Mysql.

Hvad angår prisen. Nok ikke det vildeste. Men hvis 'personen' vil være med i crewet, er 'personen' mere end velkommen til det, og er en del af siden.

Men skriv hvis i vil være en del af crewet, eller hvad jeres priser ligger på, så snakker jeg lige med de andre, om det kan lade sig gøre med den pris.
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. november 2004 - 14:24 #4
Hvis det er kan jeg kontaktes på stivan@stivan.org som også er MSN.
Avatar billede roenving Novice
03. november 2004 - 17:56 #5
-- og så skal I selvfølgelig huske, at hvis der involveres penge, eller resultatet ikke kan benyttes af andre Eksperten-brugere, er det ikke tilladt at uddele point !-)

mvh
/coadmin
Avatar billede aagaard Nybegynder
09. november 2004 - 08:56 #6
roenving >> Rgr.

Jeg lukker spg. Så kan i bare kontakte mig i denne tråd, eller på MSN, hvis det skulle have interresse.. Forsat god dag.