Avatar billede nimkim Nybegynder
03. november 2004 - 09:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er mit design grimt?

http://www.test.horsensps.dk/ps/index.html <-- link
Avatar billede keysersoze Guru
03. november 2004 - 09:50 #1
jeg vil ikke sige at designet er decideret grimt - men der kunne nok sagtens arbejdes en del mere med det.
Avatar billede cob Nybegynder
03. november 2004 - 11:16 #2
Grimt ville jeg nok ikke kalde det - det er anderledes og det det sådan set fint nok at være det... men der kan naturligvis udvikles videre på det. Det er også en del bedre end det eksisterende ville jeg mene.
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
03. november 2004 - 14:04 #3
Det er anderledes men der skal helt klart arbejdes videre med det!
Avatar billede danieldd Nybegynder
09. november 2004 - 16:16 #4
Nej, designet er faktisk ret fedt jeg syntes godt om det der mangler bare lidt farver efter min mening..