Avatar billede t-man Nybegynder
14. oktober 1999 - 20:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ECS model: P5VP-A+? Godt eller Dårligt? Stabilt eller ustabilt?

er ECS model: P5VP-A+ bundkort godt eller dårligt? stabilt eller ustabilt? er den god til at bruge til overclocking?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
15. oktober 1999 - 12:12 #1
P5VP har jeg ikke prøvet til overclocking, men hvis det er det du skal bruge det til, så vil jeg foreslå dig at købe et Abit (med softmenu eller hvad det nu hedder... :) eller et Asus P2B bundkort...
Avatar billede gigabyte Nybegynder
15. oktober 1999 - 21:52 #2
jeg vil spørge ligesom i11uzion: hvad skal du bruge det til? Hvis du vil have det i en ny computer ell. lign. kan du ligeså godt investere i et ordentligt et fra starten. Jeg har selv et Asus bundkort, og det er et GANSKE udemærket bundkort.  Så jeg vil råde dig til at købe et sådan eller et andet af et kendt mærke med god garanti (de sidste par hundrede kroner er ofte dem, der gør forskellen)
Avatar billede t-man Nybegynder
18. oktober 1999 - 13:18 #3
gigabyte>> den skal mest bruges til spil...
Og.. tja... du gav mig et svar jeg kunne bruges... men svarede ikke på spørgsmålet... så jeg håber ikke du bliver sur hvis jeg afviser svaret...
Avatar billede gigabyte Nybegynder
21. oktober 1999 - 20:45 #4
Tro mig, der skal mere til at gøre mig sur ;-)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
10. november 1999 - 13:35 #5
t-man>>> Om det er godt at bruge til overclocking kan diu jo se i manualen, hvor der står hvilke bus-hastigheder og multipliers det understøtter...
Avatar billede t-man Nybegynder
23. februar 2000 - 00:59 #6
der er åbenbert ikke nogen der kan svare... (men tak for de mange gode råd)