Avatar billede buster58 Nybegynder
02. november 2004 - 23:46 Der er 9 kommentarer

Fjerne Yahoo mail

Jeg har ved en fejltagelse fået installeret Yahoo mail. Nu nægter programmet at lade sig fjerne. Hvad gør jeg?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2004 - 23:57 #1
Hvis XP, så gendan systemet til før du installerede det.
Avatar billede levich Nybegynder
03. november 2004 - 12:13 #2
Hvad mener du med installeret? Yahoo mail er ikke et program, men en internet-tjeneste.
Avatar billede buster58 Nybegynder
03. november 2004 - 13:37 #3
Det var en fejltagelse at programmet Yahoo-mail blen hentet hjem og installeret. Alle andre Yahoo programmer lod sig fjerne uden problemer, men mail programmet bliver når jeg forsøger at slette det.
Avatar billede buster58 Nybegynder
03. november 2004 - 13:38 #4
Jeg bruger XP
Avatar billede levich Nybegynder
03. november 2004 - 14:00 #5
hmm, måske ved jeg hvad det er for et program alligevel. Der findes noget yahoo software, som kan ændre dit default email-program. Prøv listen "tilføj/fjern programmer" under kontrolpanelet. Ellers kan du jo blot gå ind i indstillinger i internet explorer og andre dit default email-program tilbage til det program du ønsker.
Avatar billede buster58 Nybegynder
03. november 2004 - 15:09 #6
levich>>> Jeg har forsøgt i "tilføj/fjern", men programmet nægter at lade sig fjerne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2004 - 19:45 #7
buster58> hjalp det at gendanne som foreslået?
Avatar billede buster58 Nybegynder
03. november 2004 - 20:45 #8
john stigers>>> Nej, det har jeg ikke endnu, det vil jeg helst kun gøre som sidste udvej.
Avatar billede levich Nybegynder
07. november 2004 - 16:19 #9
Yahoo er ikke et selskab med onde hensigter, så mon ikke der er en nem måde at fjerne programmet på? Prøv at gå ind på mail.yahoo.com og se om der ikke er en måde at fjerne det på.