Avatar billede giesji Nybegynder
02. november 2004 - 22:10 Der er 4 kommentarer

Nul lyd

Hey!

Jeg oplevede dette i dag.. Jeg hørte musik, og skurede ned, og mine højtalere er ikke sluttet direkte til compen, og slukker derfor af sig selv, når der ikke er noget lyd. Senere skruede jeg op igen, og ingen lyd kom der.
Jeg har skruet fuldt op, både på afspilleren, og på compen. Den er ikke mutet! Jeg har prøvet at skifte højtalerne med høretelefoner, jeg har prøvet at skifte afspiller, jeg har hevet stikket ud, og i fra højtalerne, jeg har prøvet at reboote.. Men ingen lyd kommer der! Musikken spiller, det kan jeg se, men der er intet der siger noget som helst.

Hvorfor og hvordan?
Avatar billede rhandersen Nybegynder
02. november 2004 - 22:16 #1
Er det internt, eller eksternt lydkort?
Avatar billede rhandersen Nybegynder
02. november 2004 - 22:16 #2
sry onboard, eller ikke onboard :P
Avatar billede giesji Nybegynder
03. november 2004 - 00:01 #3
det er hvist ikke onboard
Avatar billede rhandersen Nybegynder
03. november 2004 - 12:36 #4
det kan jo være stået af, hvis du OGSÅ har et onboard så kan du lige tjekke om bios har reset sig selv.