Avatar billede weeelo Nybegynder
02. november 2004 - 21:58 Der er 26 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes du?

Hvad synes du om sitet.?

Har i forvejen hørt at det er lige lovligt grønt, så evt. forslag til ændringer på farvefronten ville være lækkert, men alt andet er også velkomment. Point gives til brugbar kritik..
Avatar billede kalp Novice
02. november 2004 - 22:01 #1
link?
Avatar billede krogsager Nybegynder
02. november 2004 - 22:01 #2
øhh hvilket site?
Avatar billede weeelo Nybegynder
02. november 2004 - 22:02 #3
haha... Jeg er is-blank..

prøv www.footballworld.dk ;)
Avatar billede lund_dk Praktikant
02. november 2004 - 22:03 #4
Ja den er meget grøn
Avatar billede rhandersen Nybegynder
02. november 2004 - 22:04 #5
ja, det er ligelovlig grønt!

Ellers et meget gennemført og flot design!
Avatar billede weeelo Nybegynder
02. november 2004 - 22:04 #6
:D sagde det jo.. Men det hjælper jo ikke så meget!
Avatar billede krogsager Nybegynder
02. november 2004 - 22:04 #7
Får ikke adgang!!!
Avatar billede krogsager Nybegynder
02. november 2004 - 22:05 #8
Fejl 403 Forbidden. Du har ikke adgang til denne mappe.
Avatar billede weeelo Nybegynder
02. november 2004 - 22:05 #9
det lyder underligt.. Nogle andre der har problemer?
Avatar billede kalp Novice
02. november 2004 - 22:18 #10
Måske lidt mindre grønt ville være godt... ellers pæn... men du kunne måske prøve at gøre det lidt tydeligere at det er en side som omhandler fodbold istedet for alt det grønne kun...
Avatar billede kalp Novice
02. november 2004 - 22:19 #11
krogsager:
Opret et spørgsmål så skal jeg sige dig hvorfor;)
Avatar billede krogsager Nybegynder
02. november 2004 - 22:23 #12
-og hvor mange points skal du ha ? :-)

(Forstår ikke helt)
Avatar billede krogsager Nybegynder
02. november 2004 - 22:27 #13
Måske bør jeg bare gå ud og få et par øl i stedet for :)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
02. november 2004 - 22:40 #14
1. tanke: wow den er grøn....

når man så lige kigger lidt mere rundt på siden er de forskellige ting egentlig ret godt inddelt....

tilslutter mig kalp... gør det lidt tydeligere at det er en fodboldside (her tales om designet selvfølgelig), lav et andet logo f.eks., kunne også være dejligt for øjnene hvis at det kun var rammen der var grøn (ligesom at den her på www.exp.dk er blå, det kunne faktisk blive pænt fedt.. altså en grøn ramme, og så en mindre fremspringende farve i centrum (læseområdet/der-hvor-alt-teksten-skal-stå-området :P) f.eks. hvid (eller en meeeeeeget lys grøn, men så skal den altså også være "meget" lys ;))...

P.S. hvad er det for noget pis: når man søger under punktet spillerprofiler er der intet om Ronaldinho... skam dig :( :P ;)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
02. november 2004 - 22:44 #15
hehe har nu i et stykke tid ikke fulgt med i fodbold... har ikke fundet det spændende nok, men på din side får man da lidt interresse igen... de forskellige kategorier er godt inddelt :D
Avatar billede weeelo Nybegynder
02. november 2004 - 23:52 #16
el-jacob.. vi arbejder på spillerprofiler, men det tager lang tid. Har været åbent i knap 7 dage, så vi har "kun" hele SAS-Ligaen, Premier League og lidt andet af profiler..

Tak for responsen, men synes nu det fremgår rimelig godt af mit logo at det er et fodbold-site. Her tænker jeg på fodbold-globusen.. footballworld=fodboldglobus, synes selv det var meget fedt..

Kan godt være det skal være en meget lys grøn i midten og så måske istedet en mørkere rundt om siden..
Avatar billede krogsager Nybegynder
03. november 2004 - 02:46 #17
>kalp: Synes du skylder en forklaring :)
Avatar billede medievil Nybegynder
03. november 2004 - 20:22 #18
DE GRØNNES ! Prøv at smid noget hvidt ind i de der undermenuer tror det vil hjælpe lidt, eller måske bare lav baggrunden om, jeg gider næsten ikke kigge på den fordi den er så grøn !
Avatar billede weeelo Nybegynder
03. november 2004 - 23:37 #19
http://www.footballworld.dk/ny/ - har lige lavet et skræk-eksempel..

Kan i ikke komme med nogle farver i tror ville se fede ud på siden. Altså farvekoderne..
Avatar billede krogsager Nybegynder
04. november 2004 - 02:16 #20
Fejl 403 Forbidden. Du har ikke adgang til denne mappe.

Powerhosting.dk beklager fejlen.
Avatar billede weeelo Nybegynder
04. november 2004 - 16:44 #21
krogsager, vi har fået banned din ip fordi du aldrig sendte mig det påskeæg, som du skylder...!
Avatar billede krogsager Nybegynder
04. november 2004 - 17:04 #22
Øv, undskyld, jeg lover det aldrig sker mere ;-)
Avatar billede tk27 Nybegynder
07. november 2004 - 00:57 #23
Den er ALT for grøn. Mangler kontraster i farverne (der er jo ingen nu)
Desuden synes jeg det bærer præg af at du lige har fundet ud af at der er en masse effects i Photoshoppen...bla. lens flare...

Du får et 7-tal af mig - det er jo trods alt fodbold det handler om...
Avatar billede el-jacob Nybegynder
07. november 2004 - 23:49 #24
giver dig ret i at det er en fed idé med den fodbold globus..., men derfor kan du jo stadigvæk godt lave et nyt logo.... i det laver du også en forbold-globus....

... det er ikke fordbold-globussen der er noget i vejen med (den er fed), men logoet i sin helhed (og siden i sin helhed (her tænkes der på designet))

P.S. har lige her hvor jeg er ultra træt opdaget at den der effekt du har i dit logo imellem B'et & A'et.... den blinder ens øjne...= fjern den/ gør den ihvertfald lidt lysere...
Avatar billede weeelo Nybegynder
16. november 2004 - 22:19 #25
Synes da lige jeg ville tage jeres overvejelser for gode vare. Er egentlig helt enig, men når man sidder alene med skidtet lukker man sig sgu hurtigt inde.

tk27 - Det med Lens Flare har jeg egentlig vidst lang tid, men synes logoet var alt for kedeligt uden noget som helst..

Jeg er nu begyndt at udvikle et nyt design, og vil gerne have flere reaktioner på det.. www.footballworld.dk/ny/ - specielt de nye grønne farver er meget mere friske IMO.

Desuden vil jeg gerne høre lidt omkring hvad i synes op dropdown-menuer.? Irriterende, besværlige osv.. For der kan komme MANGE menupunkter, så umiddelbart fandt jeg dropdown som en god løsning..

Men lidt hjælp ville være godt..
Avatar billede weeelo Nybegynder
16. november 2004 - 22:53 #26
dem der synes de fortjener point må gerne svare, og det skal ikke være dem der bare siger: "grøn", det vidste jeg jo :D

Opretter et nyt spg. til det nye design..
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:37 #27
ja.. jeg sagde ikke bare grøn
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2004 - 12:14 #28
* Der er ingen tvivl om, at den er grøn - men jeg synes nu, at den er fed :)
* Blitsen er træls (mellem b og a i topbanneret).
* Det virker lidt som om, du ikke vidste, hvad der mere skulle med i topbanneret end footballworld.dk (da det står der to gange).
* Fodboldglobussen er fed.
* Undermenuens tekster står for tæt på den lodrette streg. Ryk dem et par pixles ind til højre.
* Når du lysegrøn-markerer et link, når du holder musen over det, så fjern understregningen (der sker for mange ting på een gang).
* Skriv kolonneoverskrifter på (mangler både under nyheder og artikler, men er med under fodbold i flimmeren (som du måske kunne omdøbe til FlimmerFodbold?)).
* Bliv enig med dig selv om indholdet i første kolonne skal centreres (under fodbold i flimmeren) eller venstrestiles (under nyheder og artikler).
* Måske tooltip på 'V' 'U' og 'T' under de enkelte ligaers stillinger? (smart for ikke-indviede personer som jeg).