Avatar billede bentburg Nybegynder
10. marts 2001 - 23:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MP3 til WAV

Jeg har fået et lille problem:En MP3 fil som ikke kan encodes til Wav. Problemmet har jeg ikke stødt på tidligere. Når jeg vil encode i \"NERO\" siger den: Unsupported format. Og i Awave: Js.bound bad layer/modext.! Filen er i 192 kbps og i 44100 Hzjoint stereo,Mpeg 1,0 layers 3. Den type fil har der hidtil ikke været problemmer med at encode, så jeg forstår det ikke rigtigt. Nogen der har nogle gode forslag, evt. også til bedre programmer til at encode MP3 filer med. På forhånd tak....
Avatar billede liquid Nybegynder
10. marts 2001 - 23:38 #1
www.remixer.com den er okay til at decorde med... det hedder encorde når man LAVER mp3
Avatar billede liquid Nybegynder
10. marts 2001 - 23:39 #2
Avatar billede mlj Nybegynder
11. marts 2001 - 00:33 #3
Winamp kan vist også...
Avatar billede liquid Nybegynder
11. marts 2001 - 00:36 #4
mlj jeps win amp kan men det er besværligt og kræver pluin eller version 2.71
Avatar billede Beach Mester
11. marts 2001 - 00:39 #5
WinAmp kan....
CTRL+P > Plug-ins > Output > Nullsoft disk writher plugin.....
Der kan du så definere hvor du vil have dit output som bliver wav.
Husk ikke at have repeat slået til i playeren. Smid de filer ind i playlist som du vil lave om og klik på play.............
Så har du fine wav filer klar direkte til nero eller hvad man nu bruger*GG*
//Beach
Avatar billede bentburg Nybegynder
11. marts 2001 - 01:00 #6
Tak for hjælpen. Specielt til beach. Din løsningen er ok, - OG DET VIRKER!!!pOINTS til Dig.
Avatar billede mik789 Nybegynder
16. marts 2001 - 21:13 #7
forklar mig lige hvorfor det er en fordel at ændre mp3 til wav format når man brænder? jeg har selv problemer med at få Nero til at acceptere mine mp3 filer. har den lettere ved Wav, og LYDER det bedre i den sidste ende?
Avatar billede mlj Nybegynder
18. marts 2001 - 15:02 #8
Hvis du skal høre musik på en almindelig cd-spiller, skal det konverteres til wav. Det er det eneste format alm. cd-afspillere \"forstår\"
Avatar billede mik789 Nybegynder
19. marts 2001 - 21:29 #9
bortset fra at Nero autoamtisk konverterer mp3 til wav - har jeg lige lært her på Eksperten i forbindelse med et andet spørgsmål.