Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
02. november 2004 - 16:14 Der er 7 kommentarer

Børnehave

100 point til sandkassen
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2004 - 18:09 #1
hvad går dette ud på
Avatar billede syvon Nybegynder
02. november 2004 - 20:18 #2
kig lige på reglerne http://www.eksperten.dk/regler.phtml

2.1.9. misbruge Eksperten.dk's pointsystem
Avatar billede snowball Novice
02. november 2004 - 23:10 #3
Pointene gives på baggrund af http://www.eksperten.dk/spm/555648

krasmussen2: Husk venligst at skrive den slags når du laver sådanne overførsler :)
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
03. november 2004 - 20:39 #4
Det går ud på, at jeg bliver beskyldt for at lyve, misbruge brugernavn og have mere end et login. sweetmeinert har nogle gange haft sin computer tilsluttet mit net, og brugt eksperten via min IP. men jeg har aldrig benyttet hans login eller han mit, da disse oplysninger er private. Jeg har selv det samme belkinkort han skriver om, derfor afgav jeg et svar, og delte point med det andet. hvilket udløste en grov grad af brødnid. derfor bruger jeg det samme sprog som den anden, selv om jeg dog taler og skriver dansk. Hermed lukker og slukker jeg min konto!!!!
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
06. november 2004 - 09:53 #5
oki lol
Avatar billede snowball Novice
06. november 2004 - 10:21 #6
sweetmeinert: krasmussen2 har desværre lukket sin bruger for et par dage siden, så dette spørgsmål kan desværre ikke blive afsluttet sådan som vi ønskede det.
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
18. august 2010 - 20:20 #7
Beklager meget, at jeg har taget fejl i dette spørgsmål.
Det skal ikke ske mere.