Avatar billede fgo Nybegynder
02. november 2004 - 12:05 Der er 5 kommentarer

Kan ikke printe efter installation af Win WP sp 2

Jeg har installeret sp 2 til winXP, jeg bruger en printserver på mit netværk, for at printe bliver jeg nød til at frakoble den med følgende firwall.
Jeg har instillet firwal'en til at give besked ved blockering. Jeg har også prøvet at tilføje de programmer printserveren brugeer i 'undtagelser'dette hjalp ikke.
Producenten giver ikke mere support end ovenstående.
Man kan også indtaste port nummeret, men det kan jeg ikke finde? Kan nogen hjælpe mig med oplysninger om hvilken port
en printserver bruger??
Avatar billede pep11 Nybegynder
02. november 2004 - 12:17 #1
Måske skal duh prøve at formatere din computer og indstallere det igen og såh skal duh installere din printer og læse hvad der står inden du går videre til næste punkt og så skulle det virke. Men hvis det ikke gør ska duh nok have enten installeret et anden styresystem eller have fat i en ny printer..

hilsen pep11
Avatar billede pep11 Nybegynder
02. november 2004 - 12:19 #2
Men du kan også gå ind på www.tocows.com og så trykker du på firewalls og så finder duh en der hedder sygate.. den er meget simpel og er en af de bedste man kan få. jeg bruger den nemlig selv;p..

hilsen pep11
Avatar billede pep11 Nybegynder
02. november 2004 - 12:22 #3
undskyld jeg mente www.twocows.com og så finder duh et link til en side hvor der står firewalls
Avatar billede kenp Novice
02. november 2004 - 12:49 #4
for printe via en printserver skal du åbne de porte som den skal bruge! normalt fil og udskrift deling skal have lov til at komme igennem.
Avatar billede linform Nybegynder
02. november 2004 - 19:09 #5
Prøv at deaktiver firewall i Windows. Hvis det ikke hjælper ligger problemet et andet sted!