Avatar billede bjorn42 Nybegynder
02. november 2004 - 11:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tjenesten Messenger, hvad er det?

Tjenesten Messenger skilte popper op hele tiden på min PC efter at jeg har re-installeret Windows XP. Der står at jeg skal prøve en masse ting, fordi jeg har spyware på min PC. Jeg har både Spycleaner og Adaware SE Personal på min PC. Har også AVG free edition virus cleaner, så jeg forstår det ikke lige. Tjenesten Messenger er måske også spyware der bare laver tricks og snyder eller? Nogen der kan hjælpe og i så fald, hvordan får jeg de skilte til at holde op med at komme??
Avatar billede rossonero Nybegynder
02. november 2004 - 11:38 #1
Ind i kontrol panelet - administatration tools - services.

Under services finder du en service som hedder "messenger" som du bare stopper og disabler .. så kommer der intet frem mere
Avatar billede rossonero Nybegynder
02. november 2004 - 11:38 #2
Du slipper også for at modtage de popups så når du har printet et dokument ud
Avatar billede bjorn42 Nybegynder
02. november 2004 - 11:42 #3
OK det lyder jo godt nok, men jeg kan ikke lige finde det. Jeg har dansk XP og går i Kontrolpanel, hvad skal jeg så derfra? Der er ikke noget adminstation tools. Ikke at jeg er dårlig til engelsk hehe, men kan ikke lige finde det??
Avatar billede rossonero Nybegynder
02. november 2004 - 13:02 #4
Der ligger en mappe i kontrol panelet som hedder "administration" eller noget i den retning .... i den ligger der et ikon der hedder "services"
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. november 2004 - 17:21 #5
Klik start | kør, skriv services.msc og tryk enter.
Så er du der, hvor rossonero vil have dig hen *s*

En alternativ (og hurtig) måde at komme derind...