Avatar billede andreas_og_far Praktikant
02. november 2004 - 10:55 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

www.jasperfoto.dk

Goddag
Hvad syntes I egentlig om denne side ??

Det er ikke mig der har lavet den, men jeg kender fotografen.

www.jasperfoto.dk

Vi har siddet et par stykker og drøftet + & -, men syntes det kunne være sjovt at høre alle jer andres mening.....
Avatar billede draco999 Nybegynder
02. november 2004 - 10:59 #1
simpel,hurtig smart med et unikt design jeg kan godt lide den..
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2004 - 11:02 #2
Udover de der maximerings-scripts altså er til udbredt irritation.

--
pacroon
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
02. november 2004 - 11:11 #3
....mhh håber der p.t. er problemer med siden, da det eneste jeg kan se, er en grå farve i venstre og højre side, samt et stort TOMT hvidt område i midten ;))
..... næh der er sørme noget alligevel S*** for pokker hvor er den lang tid om at loade, selv ved en høj hastigheds forbindelse.

Klikker jeg f.eks. på Firma/profil tager det 15 sekunder før siden er loadet ---- synd og skam, da den egentlig er flot rent visuelt, men jeg står skisme af, det har jeg IKKE tålmodighed til..

Finder det lidt irriterende at billederne nede i bunden skifter så hurtigt. Tror det ville virke bedre hvis billederne blevet langsom faded ud
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2004 - 11:33 #4
Flot side.... men aaaaaaalllllltttt for lang tid om at loade. Bryder mig heller ikke om at siden maximeres.

Men designmæssigt, er det fint....
Avatar billede skooter Nybegynder
02. november 2004 - 12:17 #5
Enig med pacr00n og phatlasse. Siden skal kunne ses i hvilken som helst opløsning (stort set). Lang tid om at loade - for store billeder.

Tog mig et stykke tid før jeg fandt menuen - sad først og klikkede på billederne...

Virker også som om at siden er lidt for tung i bunden. Det hele burde flyttes lidt op eller noget...

Men ellers flotte billeder... måske nogen af dem lidt for pixeleret.

Godt arbejde...
Avatar billede digginet Nybegynder
02. november 2004 - 13:06 #6
Flot side!
Hvis jeg skal sige noget konstruktivt, vil jeg nævne dine tekst billeder. De er utydelige og der er for lidt space omkring dem. Personligt synes jeg man helst skal undgå tekst billeder helt. Det er lettere at læse ren tekst, også når det drejer sig om søgemaskineoptimering.
Den hvide tekst på undersiderne er rodet, for bred og der er igen ikke nok space omkring.
Du bør have max. 400px bredde på tekst, og god space omkring, for at det er lettere at læse.

Jeg synes din billedfrise forneden er en god ide, men den forvirrer desværre for meget når der konstant skiftes billeder. Istedet kunne du lave en funktion hvor der fremvises forskellige billeder hver gang man besøger siden.

Generelt vil jeg sige at min oplevelse af siden er at man lige kigger på siderne, men ikke får nogen info, da oplevelsen er rodet.
Billedmæssigt har du gode evner, du skal bare arbejde lidt med det tekstmæssige.
Det er meget lettere at udskifte teksten, hvis den ikke er lavet som billede.

Og lige en god huskeregel. Jpg format er godt til fotos. Gif format er godt til tekst og animationer. Det var alt, pøj pøj.
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
13. november 2004 - 22:05 #7
Tusind tak.. Tror I der kommer flere bemærkninger ??

;-)
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
12. december 2004 - 23:40 #8
....... eller skulle jeg lukke ?
;-)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. december 2004 - 20:27 #9
:) luk du bare dit sp, da det jo er ved at være lidt siden der er nogen der har kommenteret designet
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
11. januar 2005 - 09:59 #10
Tak for bemærkninger - Ønsker I del af point, må I lige svare......

;-) Hav en god dag...........
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
18. januar 2005 - 10:09 #11
Tak for bemærkninger - Ønsker I del af point, må I lige svare......

;-) Hav en god dag...........
Avatar billede digginet Nybegynder
18. januar 2005 - 11:07 #12
Jeg synes du skal foretage nogle af de ændringer der er beskrevet :-)
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
18. januar 2005 - 11:12 #13
Enig, men det skal lige drøftes lidt først.......

Det er ikke mig der har lavet den.
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
03. maj 2005 - 08:59 #14
OKAY - Jeg lukker....