Avatar billede zebbe Nybegynder
02. november 2004 - 10:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ubetalte fakturaer er blevet væk

Hej Alle.
Jeg har et problem i SS.
Jeg har en række ubetalte fakturaer der er forsvundet i bilagslisten de står ikke under betalt, ikke betalt osv.

Men jeg kan godt se i mit kartotek at den pågældende kunde ikke har betalt(der er en rød pil). Under den den konto i kontoplanen der hedder 56100 ubetalte fakturaer kan jeg se de eksisterer i systemet. Det der er problemet er at jeg ikke kan fortælle SS at de er betalt.....

Har du et bud
Avatar billede lsw Nybegynder
11. maj 2005 - 17:17 #1
hvor leder du efter dine ubetalte fakturaer (hvor kan du ikke finde dem)?
Avatar billede ottobp Novice
16. april 2008 - 02:07 #2
er det stadig et aktuelt problem????
At du har en faktura der står markeret med rødt udråbstegn at den er ubetalt - men at du ved at den er betalt til bank kasse etc.???

Hvis Ja så  gør du flg.
I kassekladden  stiller du  dig på den dato  som betalingen fandt sted  -  går i fakturakolonnen  og vælger  den åbne faktura  - ændrer konto 56100 til Debitorkontoen ved at højreklikke i Konto-kolonnen og så vælge den konkrete debitor i popup-vinduet - Undlader at anføre noget i Afstemningskontokol.
Springer til næste linie  -  dublerer tekst  - Ikke noget i Afstemningskonto -  og så modpostere i Konto-kol. på konto 56100  -  så ændres dit  røde udråbstegn til et Grønt flueben
Avatar billede ottobp Novice
10. august 2008 - 10:12 #3
hallo zebbe  Er det  stadig  et problem????  eller  hvad med at lukke  ned og  fordele points,  hvis du har fået løst problemet???