Avatar billede fjorbak Seniormester
02. november 2004 - 08:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

AdaWare virker ikke

Hej er der nogen der ved hvorfor Ada-Ware ikke længere kan hentes???

jan

NB.: opdateringen stopper ved 5%.
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2004 - 09:00 #1
Det må være noget med deres server, det sker for alle, jeg bruger spybot for tiden.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2004 - 09:30 #2
Avatar billede gchris5 Praktikant
02. november 2004 - 09:31 #3
ellers er der også http://housecall.trendmicro.com

=> online scanning af virus - tager vist også spyware med....
Avatar billede andersenph Nybegynder
02. november 2004 - 09:42 #4
Ad-aware og Spybot supplerer hinanden. Man kan ikke bare støtte sig til den ene og så tro at man er sikret.
Jeg har også oplevet problemer med at opdatere Ad-aware. Vi pusler lige lidt med det og vender tilbage.
Det har muligvis noget med den danske sprogfil at gøre. ->fjorbak-> Har du installeret sprogpakken til Ad-aware for nyligt?
Avatar billede fjorbak Seniormester
02. november 2004 - 12:55 #5
qchris5 og majsmarken andersenph

Tak for jeres svar/kommentar, men per56 besvarer mit spørgsmål.
chris5, det er IKKE virus når man tjekker for SPYWARE, det må du endelig ikke tro, for så kan du få dig en stor overraskelse.

Andersenph, det gør jeg også men mange anvender kun Ada-Ware og Microsoft henviser faktisk til dette program.

Majmarken, beklager den er prøvet.

Per56, tror du har forbandet ret.

igen tak for hjælpen

Jan
Avatar billede -just-me- Nybegynder
04. november 2004 - 15:33 #6
Fjorbak du skal have den nye udgave af Ad-Aware, den gamle virker ikke mere. Den nye hedder Ad-Aware SE, den kan hents på http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm