Avatar billede brammi Nybegynder
01. november 2004 - 17:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp med COUNTER-STRIKE

heey alle sammen... Jeg er en knægt som gør meget i at spille counter strike... meen meen meen nu når jeg går ind i baner med sikkerhed på så siger den.. Banned bacause cheat violation...

meen jeg har cheating deth på min computer og de maps der skal bruge c-d som det kaldes kører osse fint når jeg har det slået til meen hvad gør eg får at jeg ikke bliver disconetted hver gang jeg går ind i en bane med sikkerhed på.....

<< brammi <<
Avatar billede l34rn Nybegynder
01. november 2004 - 18:22 #1
Hmm.. har du slået CD fra når du går ind på servere uden CDmod på?
Avatar billede l34rn Nybegynder
01. november 2004 - 18:23 #2
Du kan ikke spille på servere uden CDmod og så have CD slået til på din computer, og omvendt..
Avatar billede brammi Nybegynder
01. november 2004 - 20:49 #3
jeg har slået c-d til når den ber om det meen det er noget med VAC ikke kan køre sammen med C - D... såeeh har jeg osse prøvet det virker ikke

<< brammi <<
Avatar billede majskolbe Nybegynder
02. december 2004 - 19:00 #4
Er det en cd-key du har fået af en anden?

Hvis det er, og han har haft cheatet og er blevet taget, vil du være banned fra Steam i 1 års tid.

Kunne være derfor...

//majskolbe
Avatar billede brammi Nybegynder
08. januar 2005 - 23:14 #5
Lukker
Avatar billede brammi Nybegynder
08. januar 2005 - 23:15 #6
lukker