Avatar billede prysse Nybegynder
01. november 2004 - 12:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Generel vurdering af nintendome.dk

Halløj Alle

http://www.nintendome.dk er på benene, og en vurdering af sitet skal der til

Al form for kritik er velkommen, så tag et kig og smid en kommentar

/prysse
Avatar billede badper Nybegynder
01. november 2004 - 13:09 #1
Pænt og overskueligt, men mario billedet som er over forside, mister ligesom billedet når jeg ikke peger på den med musen, men efter ca 4 gange frem og tilbage på sitet, virkede den, og det samme galt,tingen over rewievs.
Jeg har ingen erfaring som webdesigner så jeg udtaler mig kun som en normal besøgende.
Håber at det hjælper lidt fra min side. Badper
Avatar billede prysse Nybegynder
01. november 2004 - 13:15 #2
Badper:
Problemet med det kan jeg heller ikke just lige greje. Problemet forkommer kun hvis musen forbliver over "knappen" efter klikket. Hvis du flytter den umidlbart efter klikket gør den det ikke...

Noget underligt noget :p

/Prysse
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2004 - 13:37 #3
Ja sitet er meget lyst og behageligt i farverne, det er nemt at overskue og informationerne er pænt sat op.

Hvis du kan skulle du måske ændre farverne på forummet hvis det er dit eget så det passe bedre til designet på selve siden.

Men det er rigtigt som badper skriver der er noget galt med billedet, jeg får det dog ikke igen.
Avatar billede jpv Nybegynder
01. november 2004 - 16:23 #4
Jeg får også lidt problemerne med grafik figurerne i toppen.
Den grafik du har i nederste højer hjørne bliver dækket en lille smule når jeg scroller.
Kan ellers godt lide opsætningen og farverne.
Hvordan med copyrights på mario figurerne, kan du komme i klemme der?
Må give spacemaninc ret at det vil være rart med en rød tråd angående farverne under alle menupunkterne.
Generelt et flot site
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
01. november 2004 - 18:22 #5
Hej prysse

Jeg synes siden er meget pæn, overskuelig og enkel. Farvevalget er også godt.

Det eneste negative jeg kan sige om siden er, at jeg synes din Sub Menu skal rykkes nogle millimeter til venstre, så den ligger lige under banneret ovenover.

mvh. Anders
Avatar billede digginet Nybegynder
02. november 2004 - 13:25 #6
Pæn og overskuelig side med flotte animerede billeder.

Fedt med din opdeling af siden i bokse (jeg benytter det selv), det skaber en dejlig overskuelighed.

Ville personligt lave teksten i indholdsboksen bredere, så den passer med bredde af boksen. Gør som du har gjort på siden "Om Nintendome".

Dine overskrifter og links er for store. Lav dem hellere mindre og med mere space. Masser af space omkring dine links vil skabe en større overskuelighed for brugerne.

Der er en fejl omkring linket til billedet Reviews i topmenuen når jeg laver mouse over på de andre top links.

Du har dog helt klart fat i noget med din side.
Godt arbejde ;-)
Avatar billede rassertoke Nybegynder
13. november 2004 - 01:52 #7
Mariologoerne er fede