Avatar billede liquid Nybegynder
10. marts 2001 - 17:25 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der galt?

hvad er der galt her:
www.kenny-webcam.com ?
jeg spurgte min host de sagde at det msåke var noget med .htaccess men jeg har ikke lagt sådan en på serveren, så det kan det ikke være...HJÆLLLPP tak ;-)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 17:56 #1
Hvad har du lavet den side i ?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 17:57 #2
ASP, PHP, HTML, ????
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 18:01 #3
Det er måske fordi at infopaq.dk, ikke understøtter asp, php... ?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 18:01 #4
Det tror jeg.... InfoPaq.dk er et dårligt sted at have hjemmeside, men det er billigt :)
Avatar billede liquid Nybegynder
10. marts 2001 - 18:04 #5
det er 100% HTML
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 18:49 #6
liquid - Hmmm.... Det kan være at du har lavet en fejl i din hjemmeside... Gider du skrive koden på forsiden/default ? Har du ikke icq?
Avatar billede parazite Nybegynder
10. marts 2001 - 19:02 #7
liquid : Hvad hedder din index-fil?

pheromaster : Hvorfor prøver du at svare på spørgsmål, som du ikke aner en hvede om? Du gætter jo løs!
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 21:18 #8
parazite - prøv at se her :
liquid - Hmmm.... Det kan være at du har lavet en fejl i din hjemmeside... Gider du skrive koden på forsiden/default ? Har du ikke icq?
Avatar billede parazite Nybegynder
10. marts 2001 - 21:22 #9
pheromaster : Mente nærmere den her: \"Det er måske fordi at infopaq.dk, ikke understøtter asp, php... ?\". Freepaq understøtter begge dele.
Og hvor får du forresten fra, at det er freepaq\'s server den ligger på? De hoster kun .dk-domæner, så vidt jeg husker.
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 21:24 #10
parazite - Prøv at kig her :
Please contact the server administrator, hostmaster@infopaq.dk and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
------
Det står der på siden :)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 21:27 #11
Og er infopaq.dk og freepaq.dk det samme ?!?!
Vidste jeg sQ ik !
Avatar billede parazite Nybegynder
10. marts 2001 - 21:27 #12
Erhm - jeg får en error500, hvor er INTET står om freepaq. *gg*
Avatar billede parazite Nybegynder
10. marts 2001 - 21:28 #13
Yesyes - freepaq udbyder pladsen, infopaq kommer med nyhederne. ;o)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 21:28 #14
parazite - prøv at kig her :
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, \"\"\"\"\"\"\"________\"\"\"\"\"\"hostmaster@infopaq.dk\"\"\"\"\"\"\"______ and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.12 Server at www.kenny-webcam.com Port 80
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 21:29 #15
parazite - Okay :) Har du ik icq? :)
Avatar billede parazite Nybegynder
10. marts 2001 - 21:30 #16
Hos mig siger den:
Siden kan ikke vises
Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke vises.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Åbn hjemmesiden www.kenny-webcam.com, og søg efter hyperlinks, der hopper til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Klik på  Søg før at søge efter oplysninger på Internettet.
Du kan også se en liste over relaterede Web-steder.

HTTP 500 - Intern serverfejl
Internet Explorer

ICQ? Tjek mit minisite! ;o)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 21:46 #17
Liquid ?
Avatar billede liquid Nybegynder
10. marts 2001 - 23:03 #18
sorry var lige væk!

parazite: infopaq understøtter kun chilliASP og ikk rigtig ASP
men siden er i 100 % html

min index side hedder index.htm
men jeg kan heller ikke komme i kontakt med nogle af de andre sider på server (ikke Via HTTP, Via FtP er der ingen problmer)

icq: 74045389

Avatar billede skjaer Nybegynder
11. marts 2001 - 15:46 #19
Jeg løste problemet med at uploade en tom .htaccess til alle de berørte mapper, du skal være opmærksom på det du ikke kan se hvis der ligger en .htaccess fil i forvejen, da man af en eller anden ikke grund kan se dot-filerne via freepaqs ftp server.
Avatar billede liquid Nybegynder
13. marts 2001 - 17:55 #20
det hjælper ikke noget af det :(