Avatar billede militz Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ukendt zone

Hvordan kan det være at jeg, hver gang jeg lukker ned for et websted, som benytter JAVA for en lille boks i højre hjørne, hvor der står "ukendt zone"

Jeg får kun boksen, når jeg har været på websteder, som benytter JAVA.
Avatar billede punk_fm Nybegynder
31. oktober 2004 - 22:05 #1
Hey.. jeg ved det, ikke.. men det kan evt. være noget i dine instillinger ;).. Jeg havde noget ligende og jeg spurgte en expert, han sagde jeg skulle højerklik -> Slet cockies -> ok, og slet filer -> sæt hak i "slet alt offline indhold" -> Ok. Det skal man så gøre 3-5 gange, vis det ikke hjælper så kan jeg ikke hjælpe dig. Hilsen Punk_fm ;)
Avatar billede militz Nybegynder
01. november 2004 - 20:13 #2
Sikkerhedsindstillinger i internet skal stilles til aktivering af scripts