Avatar billede mc_anker Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oversæt til Engelsk

Jeg gik mig en aften tur for at for klar gjort mine tanger der var en lille aftensol på himlen, jeg så en mælkekartonen komme rullende forbi mig jeg nåde lige at fange overskriften, Missing og det fik mig til at tinge på min familie som jeg havde kontakt med til for lidt over 2 år siden inden jeg løb hjemme fra, gad hvide hvordan de har det, savner de mig eller kan de over ordet huske mig, denne tange fik mig i løb og jagten gik ind, nu havde kartonen jo fået et godt solidt forspring men det var ikke den vildeste sydvesten vind der var denne aften jeg fik fat i mælkekartonen et par blokke nede af gaden, jeg vente den om, men til min skreg så jeg at på mælke stod. Missing Happy birthday Caroline Rowntree. Please come back or let us know you are safe. We love you very much. Mum and Dad. det fik det til løbe koldt ned af ryggen jeg kunne ikke bevæge mig ikke en gang et lille blink kunne jeg formå at fremføre jeg var lammet af skreg men hvorfor kunne jeg ikke forstå og heller ikke en gang den dag i dag men lige i dette sek. hvor jeg forstod at det var mig der var tale om, kom der nok 1000 tanger i gammen mit hoved skal jeg tage tilbage men så kom jeg til at kikke på datoen den var over et år gammelt  hvis jeg havde nogen former for håb så var de da blæst til atomer. Nu viste jeg at min grund til at løbe hjemme fra var gode nok, de kunne ikke lige mig, det havde de aldrig kunne, jeg fik hele tiden skæld ud, nu har jeg fået min egen familie for da jeg kom Clifton var der en familie som tog sig af mig gav mig mad gav mig et sted at bo for en pris jeg skulle være deres lille luder en gang om ugen og det var fint i starten, men da det blev liderlige mænd som kom, så blev det hele også mere voldeligt og i starten kunne jeg godt tage det men der var en gang jeg aldrig glemmer det var en ung mand som kom en fradag aften han var maget deprimeret, hvorfor viste jeg ikke, men det var heller ikke det jeg fik mine penge for vi gik ind på et af værelset og jeg fik fortalt reglerne til hr. Cupper ikke noget med at kysse ikke noget sm det gik han med til. Vi startede med at ligge os på sengen og jeg tog først mine højhælet sko af på den der liderlige måde og jeg kunne se at det tændte han utroligt meget og efter vi hade fået vores tøj af begyndte han at kravle op på mig og han var ikke en stor fyr så det var ikke det men da vi begynde var det godt i starten men efter et stykke tid blev han mere og mere voldelig han ville have at jeg skulle skrige hans navn højt. Og det lød reglen jo ikke på at han ikke mætte, så det gjorde jeg. Han tog fat i mit hår og rev til. Han sagde at jeg var en liderlig so og at han ville have mig hele natten. Jeg sagde til ham at han skulle slappe lidt af, men han tog det bare som en fornærmelse og blev mere voldelig. Han vendte mig om og tog hårdt fat i mine bryster og klemte til de blev helt blå, Jeg skreg men han blev bare mere liderlig og slog mig i ansigtet. Han vendte mig om på maven og bandt mine hænder sammen med et stykke ledning. Nu var han virkelig gået over gevind, og han vidste det også godt selv. Jeg råbte og skreg at han skulle give slip på mig og lade mig være i fred, men han holdt mig bare for munden og blev ved. Jeg prøvede ihærdigt at komme fri, men jeg kunne ikke. Jeg havde slet ikke lyst til det han gjorde ved mig. Jeg brød helt sammen og begyndte at græde. Da han endelig var færdig vendte han mig tilbage på ryggen og slog mig i hovedet. Jeg vågnede op på stationen den eneste grund til at jeg viste at det var en politistation var fordi der var politibetjente overalt, jeg sad på en bænk og jeg havde en lille flænge i hovedet. jeg måtte havde besvimet under over faldet for det eneste jeg husker er at jeg flader ned af sengen og lige bagefter før jeg når jeg rejse mig op for jeg noget hårdt i hovedet og nu er jeg på stationen og venter på mine forælder som jeg ikke har set i 2 år men jeg har åbent bare været missing i al den tid. Jeg kan se nogle mennesker som kommer løbene og vinger her hen, jeg kigger mig tilbage der er ikke nogen så må det jo være mig de vinger til nu kan jeg se deres ansigter kvinden ligner mig på en prik jeg rejser mig op og løber dem i møde.
Avatar billede mc_anker Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:42 #1
Plus du får 200 point oven i.. når du har svaret så opretter jeg et nyt, som du bare vinder på.. uanset om du skriver noget eller ej.
Avatar billede bredker Nybegynder
31. oktober 2004 - 16:18 #2
Avatar billede fcs Novice
31. oktober 2004 - 17:01 #3
McAnker>> Du burde nok læse reglerne igennem igen. Det er ikke tilladt at give mere end 200 point for læsningen af et spørgsmål. Derudover skal du nok også tænke på om det ikke var en god ide at lave dine lektier selv - det er jo trods alt det man lærer mest af ;o)

FCS/Coadmin
Avatar billede mc_anker Nybegynder
31. oktober 2004 - 17:42 #4
sry