Avatar billede steelman Novice
31. oktober 2004 - 13:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bruger jeg USB 1.1 eller 2.0

Hvordan kan jeg finde ud af hvilke USB porte (1.1 eller 2.0) jeg har i min pc??

(Jeg kører Win2000)

/Steelman
Avatar billede wickedd Juniormester
31. oktober 2004 - 13:35 #1
Det er som regel til at finde i bios
Avatar billede wickedd Juniormester
31. oktober 2004 - 13:35 #2
+ du skal også installere usb 2 driver hvis du vil ha det til at fungere
Avatar billede trilleribs Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:08 #3
I XP kan man finde ud af det således:
Du kan også se i start>systemværktøjer>systemoplysninger>komponenter>USB
Eller i enhedshåndtering: genvej wintast+pause>hardware>enhedshåndtering.

Jeg opdagede, at mine USB var lidt af hvert. Købte en Dlink hub med 7 porte og det har givet mig 7 stk. 2.0
Det kostede 299 kr., men nu er der noget at lege med foreløbig.

vh trilleribset
Avatar billede steelman Novice
03. november 2004 - 16:29 #4
Okay.... jeg fandt det... point?
Avatar billede trilleribs Nybegynder
03. november 2004 - 17:06 #5
Der er en artikel i Datatid nr.11-2004 om USB

Kender ikke point-systemet. Hvad skal det også til for?

vh rysteribs
Avatar billede steelman Novice
03. november 2004 - 17:08 #6
Når man stiller et spørgsmål, angiver man et antal point udfra hvor svært spørgmålet er. De går så til den/de som svarer rigtigt e.l.
Avatar billede trilleribs Nybegynder
03. november 2004 - 17:50 #7
Det er da kun en tilfredsstillelse at hjælpe. Især når det er så nemt.

Er stadig glad for min hub. Den sparer mig for at skulle ind under bordet hver gang der skal skiftes mellem ekstern harddisk, scanner og IKKE MINDST den trådløse sender/modtager.

Rigtig god aften ønsker Trille
Avatar billede trilleribs Nybegynder
04. november 2004 - 15:25 #8
Undskyld steelman. Hubbitten kan nu altså ikke klare en extern harddisk,selvom den har egen strømforsyning, men det er heldigvis ikke nødvendigt at tilslutte den oftere end 1 gang/måned. Trods alt er det stadig nemmere at kopiere sine data på den måde...
Avatar billede steelman Novice
10. november 2004 - 14:41 #9
Okay... ingen skriver tilbage med svar. Tak for hjælpen :-)