Avatar billede akilleuz Nybegynder
31. oktober 2004 - 02:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LPT Styring

Hej

Er der nogen der ligger inde med en applet eller noget kode til at styre nogle pins på en LPT port?

Jeg skal bare det til at åbne/lukke for nogle af pinsne. Jeg er sådan set også ligeglad med hvordan det virker/ser ud bare man kan bruge det på en hjemmeside som remote :-)

Håber nogen kan hjælpe, eftersom jeg synes jeg har kørt google tom nu :-)
Avatar billede nanonissen Nybegynder
01. november 2004 - 21:21 #1
Avatar billede nanonissen Nybegynder
01. november 2004 - 21:26 #2
Avatar billede akilleuz Nybegynder
01. november 2004 - 23:28 #3
Jeg har fundet ud at lave hardware delen, og jeg kan også styre pinsne når jeg sidder ved computerne. Det jeg vil er at kunne styre de 8 udgange via en hjemme side.
Avatar billede akilleuz Nybegynder
16. maj 2007 - 22:56 #4
lukker lige det her spm