Avatar billede cronck Nybegynder
30. oktober 2004 - 23:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flash af BIOS

hej eksperter...

Jeg har problemer med mit bundkort sammen med et ATI kort...
Jeg så inde på producentens hjemmeside at der disse 2 dele tilfældigvis ikke kan arbejde sammen stabilt med BIOS'en fra fabrikanten.

http://www.ecs.com.tw/download/l7s7a2.htm

Hvis nu at jeg vælger den nyeste BIOS og flasher med den, løser den så også problemerne fra de tidligere?
Avatar billede cronck Nybegynder
30. oktober 2004 - 23:53 #1
Eller, også kan de være pga. af mine DDR ram, som er problemet med den seneste opdatering... ;-)
Avatar billede bukkebruse Nybegynder
31. oktober 2004 - 00:44 #2
Den nyeste BIOS vil indeholde samme rettelser som tidligere (og lidt til).
Avatar billede cronck Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:33 #3
Er der nogen som kan hente den nyeste? Jeg kan ikke... ;-(
Avatar billede bukkebruse Nybegynder
31. oktober 2004 - 23:28 #4
Pudsigt, det link virker ikke. Men hvis du vælger U.K. under Global Website - Downloads - Motherboard - Socket 462 - L7S7A2, så virker det.
Avatar billede cronck Nybegynder
01. november 2004 - 11:49 #5
Jeg kan slet ikke finde den samme side inde på U.K serveren... Kan du give et link?
Avatar billede bukkebruse Nybegynder
01. november 2004 - 20:21 #6
Prøv dette link : http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Redirect.aspx?MenuID=43
På siden findes et link til L7s7a2.
Avatar billede cronck Nybegynder
02. november 2004 - 11:12 #7
Det er faktisk lige meget nu.. Fik min ven til at købe sig et nyt bundkort... ;-)

Bare smid et svar, så får du point.. :o)
Avatar billede bukkebruse Nybegynder
03. november 2004 - 18:57 #8
Ok. Her er svaret. :)