Avatar billede joelsine Nybegynder
30. oktober 2004 - 22:38 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med sort skærm på bærbar.

Jeg har en bærbar Packardbell bærbar, skærmen er pludselig næsten sort, det vil sige hvis jeg med en lommelygte kigger rigtig godt efter, kan jeg skimte billede, alt kører normalt, undtagen billede, jeg har prøvet at pille batteri ud, men det hjalp ikke.
Jeg har for nylig installeret Anydvd, men har set film efter uden problemer. er der noget jeg kan gøre???
Jeg sidder på en bygd på Grønland, og min bærbar er min kommunikatiion til omverden, så det er a h til.
Avatar billede darkside Nybegynder
30. oktober 2004 - 22:43 #1
Det er somregel enten backlight eller inverter der er gået, du skal ha din bærbar til rep.

Andet er der ikke at gøre.
Avatar billede joelsine Nybegynder
30. oktober 2004 - 22:47 #2
ØV, den er 1 mdr. gammel, billigt lort
Avatar billede darkside Nybegynder
30. oktober 2004 - 22:49 #3
Prøv evt at åbe og luk for skærmen, kan være det er en løs forbindelse.

Men ligemeget hvad det kan bedst betale sig at få den sendt til rep.
Avatar billede bb_maze Nybegynder
30. oktober 2004 - 22:59 #4
Ja, det med at åbne og lukke hjælper nogle gange. Hvis du har sat strømforsyningen til, kan du også prøve at pille stikket ud og så sætte det i et par gange eller flere.

Held og lykke!

Hygge
Avatar billede peet-49 Novice
30. oktober 2004 - 23:05 #5
Tag batteriet af og sæt det i igen, det sker også engang imellem på acer`s.
Avatar billede joelsine Nybegynder
07. november 2004 - 18:00 #6
den skal til rep. læg et svar og du får point
Avatar billede peet-49 Novice
07. november 2004 - 19:14 #7
Kom her.
Avatar billede darkside Nybegynder
07. november 2004 - 19:39 #8
Svar! ;)
Avatar billede bb_maze Nybegynder
07. november 2004 - 21:01 #9
Svar... :)

Hygge