Avatar billede tingleff Praktikant
30. oktober 2004 - 22:02 Der er 3 kommentarer

gode howto's

Hej

Jeg var engang inde på en rigtig god side til hjælp og howto's til windows servere.
Det var en side hvor alle howto's var lavet som en lille film hvor man kunne se hvad man skulle klikke på og i hvilken rækkefølge... Men linket kan jeg ikke finde mere..
Man kunne også blive guld medlem eller sådan noget og få adgang til nogle flere ting.

Er der nogen derude som kender det??
Avatar billede squashguy Nybegynder
30. oktober 2004 - 22:09 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. oktober 2004 - 22:54 #2
Avatar billede gkn2000 Nybegynder
09. november 2004 - 00:14 #3