Avatar billede pojo Nybegynder
10. marts 2001 - 02:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

brænder-installation

Jeg har forsøgt at installere en cd-brænder, men jeg får hele tiden en masse  fejlmeddelelser, som f.ex:
0028  00000003
0246  016747FB
09DF  016775BC
0187  BFF8E64B.......................................osv.

Hvad betyder alt det krimskrams, er der nogen steder man kan finde disse fejlkoder?  Hvad er der galt?
Avatar billede bentburg Nybegynder
10. marts 2001 - 02:20 #1
Du må fortælle lidt mere...Hvilken brænder, PC, og software....
Avatar billede pojo Nybegynder
10. marts 2001 - 02:22 #2
Fortsættelse følger - næste nat -træt -tak
Avatar billede pojo Nybegynder
11. marts 2001 - 00:15 #3
Desværre hr.burg m.fl,
jeg har glemt at skrive oplysningerne ned, som du efterlyste, og nu er jeg på arbejde og kan ikke komme til det, men jeg kan måske huske lidt:
Brænderen er en ny, vistnok Samsung 32x8x8, med \"direct-cd\" software
Pc\'en er ikke ny: AmdK6 233mhZ mmx, Microstar ms5164 bundkort med plads til 4 IDE-tilslutninger
Jeg satte et nyt IDE-kabel på Ide-port(?) nr. 2, som den eneste tilslutning på dette kabel, så derfor skulle jumperen vel stå på Master
Jeg har også prøvet forskellige andre kombinationer med harddisken og cd-rom drevet, men stadig kommer der fejlmeddelelser
Jeg håber dette er nok for nu?
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. marts 2001 - 18:44 #4
Han er blevet slettet for upassende opførsel:
http://www.eksperten.dk/spm/55607
Avatar billede kinguru Nybegynder
07. juni 2001 - 08:23 #5
Du kan gå ind på www.microsoft.com der kan du et eller andet sted enten søge eller slå op i fejlkoder, så kan du se hvad de skyldes... Det kan også være, hvis din windows har kørt meget længe, at du simpelthen skulle tage at formateret, og geninstallere det hele, har selv haft en masse af de blå skærme der kom hele tiden selv, så fandt jeg til sidts ud af at mit lydkort var brændt af!!! :o)
Avatar billede pojo Nybegynder
08. juli 2001 - 02:45 #6
Ups, undskyld, men nu skulle dette være afsluttet