Avatar billede duronbro Nybegynder
30. oktober 2004 - 00:56 Der er 9 kommentarer

Gmail godt eller dårligt ?

http://gmail-is-too-creepy.com/

Passer det ?
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2004 - 01:09 #1
Noget af det passer egentlig meget godt, læs selv: http://gmail.google.com/gmail/help/privacy.html

Men jeg bruger stadig Gmail, det er jo nice med masser af plads.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
30. oktober 2004 - 01:34 #2
Et er, at det kan misbruges, men bliver det misbrugt? Det er vel op til en selv, hvor meget man har tillid til Google. Jeg syntes ikke, at de har vist sig at være suspekte, for alvor, til nu. Jeg ville ikke være bekymret ved at bruge Gmail
Avatar billede gumz Nybegynder
30. oktober 2004 - 01:48 #3
Prøv at tjekke www.spymac.com istedet. Udover der også er 1Gb mail plads, inkluderer den også 100 Mb webhosting....og selvfølgelig er den også gratis :-)
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2004 - 01:56 #4
Eller www.bluebottle.com - 250mb, spam filter & pop3.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2004 - 13:37 #5
Ja det passser - har brugt min Gmail een gang - det var så det. Det skodder jo for vildt! Den er meget meget meget ulogisk opbygget!!!!
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2004 - 23:13 #6
hehe jeg kan ikke se det ulogiske i den
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2004 - 11:52 #7
Alene det at slette - som nævn t på link - er ufatteligt omstændeligt....

Men ok - hvis man synyes det er ok at klikke 17 gange for at slette, ja så må man vel selv om det  ;)
Avatar billede wickedd Juniormester
31. oktober 2004 - 11:57 #8
Ja det er rigtig nok. Men det er jo kun, tror jeg, fordi der er så meget plads, at det ikke er nødvendigt at slette sine mails uafbrudt, eller fordi de bare ikke vil ha at man sletter dem. Kunne faktisk være temmelig rart med en slet knap, det tager jo ikke mere end 2 mnutter at lave sådan en og få den uploadet.
Avatar billede duronbro Nybegynder
01. november 2004 - 01:13 #9
nice, anyhow er du nogen der vil have disse 2 points .. læg et svar :)