Avatar billede coke-mann Nybegynder
29. oktober 2004 - 18:30 Der er 4 kommentarer

problemer med dvd shrink?

Hej.
Jeg har prøvet at brænde en org. dvd, men midt i filmen så kommer der klip fra en anden film??
Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
29. oktober 2004 - 19:06 #1
Tror bare du har været uheldig. Bruger du shrink til at brænde med?
Prøv evt kun at rippe med shrink og derefter brænde med et andet prog.
Avatar billede coke-mann Nybegynder
29. oktober 2004 - 23:15 #2
Okay.
Nu har jeg sat den originale film i mit dvd drev, derefter har jeg trykket på åben disc og derefter går den igang med at analysere.
Men når den når oppe på 48% så får jeg fejl. Programmet fryser fast, og nogen gange får jeg nogle fejl-meddelelser???

Jeg får snart grå hår af dette her!
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
29. oktober 2004 - 23:48 #3
Har du prøvet at se den originale film?
Jeg har selv haft en film jeg ikke kunne se.
Jeg prøvede derfor at tage en back-up af den, det kunne heller ikke lade sig gøre.
Men den kunne heldigvis byttes :)
Avatar billede norbert Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:08 #4
Prøv at rense disken, det kan være der er noget møg på den. :-)
Men du kan prøve at ribbe den over på harddisken først.
http://fileforum.betanews.com/detail/1011845169/1
Når så filen har lagt sig ned på harddisken, kan du prøve, om dvd-shrink vil tage den derfra.